עוד כשבועיים וחצי יערכו הבחירות במדינה, וכחלק מקמפיין הבחירות של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הוא הגיע לישוב הבדואי תארבין, שם התארח במאהל בדואי ל"הפסקת קפה עם חברים". בסרטון בעמוד הטיקטוק של נתניהו אפשר לראות את ראש הממשלה המכהן יושב על מזרן במאהל ומכבד את הנוכחים בקפה מקנקן כסוף מעוטר, שלא ממש הצליח להישפך החוצה. צפו בסרטון של ראש הממשלה נתניהו במאהל הבדואי בתארבין:

בנימין נתניהו במאהל הבדואי בתארבין (צילום: עמוד הטיקטוק של בנימין נתניהו)

כחלק מהמפגש שלו עם הקהילה הבדואית, במטרה לנסות לגייס עוד אוכלוסיות מציבור הבוחרים, הוא ישב עם השייח' גדעון אבו סבית שאמר: "הרבה עובדים תחת חסותך מיררו לנו את החיים. אדוני רה"מ אני מצביע ליכוד ואנחנו יודעים שאם טוב למדינה אז טוב לנו. אני מקווה שתיקח את העניינים של הבדואים לידיים שלך - אנחנו לא אויבי המדינה". ובתגובה נתניהו הבטיח: "אני אטפל בזה אישית".

בעקבות הפרסום על הביקור של ראש הממשלה, רבים מהגולשים הביעו את דעתם ברשת, ביניהם גם יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה. "12 שנה אתה ראש ממשלה, עכשיו נזכרת?", כתב עודה על התמונה שהעלה נתניהו לעמוד הפייסבוק שלו. עוד גולשים הביעו את דעתם על הביקור ואף עקצו בבדיחות שנונות. "יש לכם תה עם נענע נע נע נע?", כתב אחד הגולשים בהתייחס לראיון של בנימין נתניהו בחדשות 12, בעוד אחר הוסיף: "עכשיו רק חסר לך שפם". 

מלבד התגובות המצחיקות, היו גם כאלו שלא ראו את הביקור של נתניהו אצל המגזר הבדואי בעין יפה. בפוסט שכתב עורך הדין אלדד יניב הוא כתב: "שלושה סיבובי בחירות התביישנו ללכת עם הערבים. נרתענו מלתמוך ב״תומכי טרור״ ואז בבחירות 4 הוא מחבק את ״תומך הטרור״. את כל זה הליברלים היו צריכים לעשות בלי להתבייש מזמן ואז לא היו בחירות רביעיות".