על פי דיווח בחדשות 12 הערב (ראשון), תביעה חדשה הוגשה סביב היחס במעון ראש הממשלה. התובע הוא יעקב קדוש, מי שניהל את העובדים בין היתר במעון רה"מ במשך למעלה מחמש שנים והיה כתובת של עובדים רבים.

קדוש לקח כמה תלונות ששמע והעביר למשטרה, מבקר המדינה ולתנועה לאיכות השלטון ולטענתו בשל כך לא רק שפוטר, אלא שנזרקה חברת מוריה שהעסיקה אותו. 

"התובע נחשף ואף נאלץ ליטול חלק בהתנהלות מושחתת ושיש בה משום פגיעה משמעותית וחמורה בטוהר המידות. בין היתר: בקשות מאת אב הבית, אפי אזולאי, לזייף דוחות נוכחות של עובדי המעון אשר הועסקו בניגוד להוראות חוק שעות עבודה", נכתב בכתב התביעה.

ליברמן חושף: על איזו מפלגה ימליץ להקמת הממשלה

עוד נטען כי "התובע אולץ על ידי אב הבית לפעול מול עובדות שונות במעון ולאלץ אותן לחתום על תצהיר תמיכה בגברת שרה נתניהו, כתנאי להשבת העובדות לעבודתן. התובע אולץ על ידי אב הבית להקליט את שיחותיו עם עובדות המעון ולהעביר אותן לידיו. התובע נחשף ליחס גזעני כלפי בנות העדה האתיופית לרבות מניעת העסקתן בקומה השנייה בהוראת הגברת נתניהו".

כתב התביעה מציין גם כי התובע טען ויוכיח כי כל הגורמים במשרד רה"מ, מהזוטרים ועד הבכירים, היו מודעים להתעמרות החמורה בעובדי המעון הכוללת קללות, גידופים, אלימות, קנסות, וכן היו מודעים להרגלי השתייה והתקפי הזעם/ אמוק/ פאניקה של הגברת נתניהו, אולם גורמים אלו מילאו פיהם מים מסיבותיהם".

מטעם רה"מ נמסר: "יעקב קדוש, שתועד מעודד ומנחה את סלבי גנסיה איך "לקחת קופה", מעורב בפס ייצור של תעשיית סחיטת כספי מדינה על גבה של שרה נתניהו. הפרסום רצוף טענות שקריות ומרושעות להתרת דמה של שרה נתניהו ערב בחירות. גם הטענות בעניין יחס לעדה האתיופית מופרכות ושקריות". 

מאפי אזולאי נמסר: "יעקב קדוש ידוע כמניפולטור ותובע סדרתי גם בחברות הקודמות בהן עבד. כל טענותיו שקריות חלוטין. הכל אצלו כשר במטרה להכפיש את הגב' נתניהו ערב הבחירות".