במפגש ראשון של יו"רית קבוצת ישראכרט עם מנהלות בארגון, בו השתתפו גם סמנכ"לית חטיבת לקוחות פרטיים, הגר בן עזרא, סמנכ"לית משאבי אנוש, לימור שאקו, וסמנכ"לית משפטית של החברה, נועה נוה, התקיים דיון על נשים בכירות בעולם העסקים הישראלי. המשתתפות חלקו תבונות וסיפורים אישיים, על דרכן לתפקידים בכירים ועל הקשיים שעמדו בדרך.

מטרת המפגש הייתה להעמיק את ההיכרות עם מנהלות בכירות בקבוצה, וכן להכיר את היו"רית, תוך שהן חולקות השראה וכלים פרקטיים למנהלות שרוצות להתקדם. במפגש השתתפו קרוב ל-70 מנהלות מהחטיבות השונות. במפגש עלו שאלות על אירועים שהשפיעו עליהן וסייעו להן במהלך הקריירה, באילו קשיים נתקלו וכיצד התמודדו איתם, תוך מתן תובנות פרקטיות על קידום נשים עם תוצאות.

שדרת הניהול בקבוצת ישראכרט כוללת מעל 50% נשים בכל דרגי הניהול. זאת, תוך מתן חשיבות לתרבות ארגונית שמאפשרת ומעודדת נשים להתקדם. בין הנושאים שעלו - שאלות של קידום בזמן הריון או חופשת לידה צפויה, מה התפקיד של הבית וחלוקת התפקידים בו בעת קידום נשים, וגם ויתורים אישיים של נשים כאשר הן מוצאות את עצמן בעולם עסקי שלא תמיד מתאים לצרכיהן. במפגש נידונה החשיבות של הסביבה העסקית לקידום נשים, תוך יצירת סביבה ארגונית  המאפשרת לתפוס מקום בקומת ההנהלה.