שר האוצר ישראל כ"ץ שוחח עם טל שלו במשדר 'בחירות אישיות', משדר הבחירות היומי של 'וואלה' ו־103fm. בשיחה  דיבר לא מעט על חזרת המשק לשגרת התו הירוק, על מודל החל"ת ועל בלימת התקציבים בידי שותפו לממשלה בני גנץ. בהמשך התייחס למעמד האישה בניהול המדינה, ביום האישה הבינלאומי החל היום: "בישראל יש נשים צעירות יוצאות מן הכלל. מיניתי מנהלות אגפים - כולל אגף הרכב".

 כאשר שנשאל מה השתנה וגרם לפתיחה המחודשת של המשק, הסביר: "התו הירוק. רמת החיסונים, ישראל הכי מחוסנת בעולם ביחס להיקף האוכלוסייה. ברגע שיש את זה חייבים לנצל את היתרון היחסי".

 כשנשאל האם בליכוד הובילו מהלך לפתיחת המשק בשל הקרבה לבחירות, הסביר שלא כך הדבר: "אני הייתי הראשון שאמר שזה יהיה הסגר האחרון, ואנחנו נפעל שזה מה שיהיה. צריך לשמוח שהכל נפתח מחדש, ואני אמרתי לבעלי העסקים שיתארגנו לקראת פתיחה לטווח הארוך. למה צריך לסגור בבית חמישה ושישה מיליון מחוסנים?" שאל שר האוצר, והוסיף: "המשק חוזר לפעול כמו מכונה, וזו מכונה טובה".

בהמשך ביקש להתייחס למודל החל"ת, וטען שרוב המובטלים רוצים לשוב לעבודה. לדבריו, רוב העובדים חוזרים, והוא מטפל בגרעין שאינו מוצא את מקומו. כיצד? בעזרת תמריצים ותוכניות הכשרה מקצועית. "יש כאן עשרות אלפים ויותר שמקומות העבודה למדו להסתדר בלעדיהם. אנחנו מסייעים להם למצוא עבודות בתחומים שאולי יפרנסו אותם יותר", אמר, "יש לי כסף, למדינה יש כסף".

לכ"ץ הייתה תשובה מוחצת כאשר נשאל האם יש לו חרטות בתפקיד: "יש מעט מאוד מקום לזה. אין לי על מה להתחרט, אני עסוק בלקדם את הדברים". עם זאת, שב על טעות אחת שעשה כשלא הקדים לפטר את החשב הכללי במשרדו, שאול מרידור: "הוא מנע מתן סיוע להמון אנשים. כשהבנתי שזה הפער בינינו הלכתי ליועמ"ש ואמרתי שאין לי אמון במרידור. הוא פרש בתוך שעה".

בסופו של דבר, מתח ביקורת על השותף לממשלה הפריטטית, ראש הממשלה החליפי בני גנץ. לדבריו, גנץ נהג באופן ממלכתי יותר לפני מערכת הבחירות. "תקפו אותו על שלא נתן למשק לקרוס", אמר, וזאת בניגוד לבלימתו את המהלכים הכלכליים בחודש האחרון, שמקורה, לשיטתו, בטעמים פוליטיים. "הבלימה האוטומטית שלו היא לא נכונה ואני לא חושב שהיא תביא לו תועלת", הדגיש, "אנשי כחול לבן הכי בכירים הודו בפניי שזה חלק מהקמפיין. אני לא עובד ככה. אני נוהג בצורה ממלכתית".

האם במפלגת הליכוד ירצו לחבור לגנץ בממשלה הבאה?, נשאל לבסוף. "לא פסלנו אף אחד", אמר השר כ"ץ, "אבל ההתנהגות שלו בחודש האחרון הייתה בעייתית מאוד".