טרגדיה בירושלים: גבר כבן 60 נהרג הלילה (שלישי) בשריפה שפרצה בדירתו בשכונת קריית יובל שבירושלים. ארבעה צוותי כיבוי וחילוץ הגיעו לדירה כשהיא בוערת כליל ואיתרו אותו לכוד ומחוסר הכרה. לוחמי האש חילצו את הלכוד לטיפול רפואי של כוחות הרפואה שהיו בזירה, אך אלו נאלצו לקבוע את מותו.

במקביל לפעולות החילוץ הלכוד, פעלו הצוותים לכיבוי הלהבות ומנעו את התפשטות האש והעשן לכלל הבניין. בכבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים נפתחה חקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה וכך גם במשטרה. 

מפקד כבאות והצלה מחוז ירושלים טפסר ניסים טויטו סיפר: "לוחמי האש פעלו הלילה בשריפה קשה ומורכבת בה לצערנו קיפח את חייו אדם כבן 60. צוותי הכיבוי וההצלה של תחנת ירושלים, הגיבו במהירות ומקצועיות לאירוע, ובכך מנעו פגיעה קשה יותר בכלל דיירי הבניין בו פרצה השריפה".

טויטו הוסיף: "הוריתי על הקמת צוות חקירה מיוחד שיחקור את נסיבות פרוץ השריפה, אולם כבר עכשיו אפשר להגיד, כי רוב הנפגעים ורוב השריפות במבנים אינם גזירת גורל. התקנה פשוטה זולה ומהירה של גלאי עשן יכולה למנוע אסונות מעין אלו. אני פונה לציבור ומבקש: התקינו גלאי עשן בבתים, זה החיסון שלנו נגד שריפות ותוצריהן".

פראמדיק מד"א ישראל וינגרטן סיפר: "כשהגענו לרחוב חברנו לכוחות הכיבוי שפעלו במקום. הם חילצו אלינו את הפצוע שאותר מחוסר הכרה בתוך אחת מהדירות כשהוא סובל מכוויות ושאיפת עשן. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".