בראיון מיוחד שהעניק ראש הממשלה בנימין נתניהו לכתבת הג'רוזלם פוסט להב חרקוב היום (שלישי) ופורסם ב"מעריב", השתרבב פרט אחד קטן שאי אפשר היה לעסוק בו בין הבחירות הקרבות והקורונה המדאיגה את כולנו, לכן לא נכנס לכתבה הראשית. הפרט המדובר, כאמור, עוסק בשאלה שניקרה בראש של כולנו - מה ראש הממשלה שלנו עושה כשהוא לא מנהל את המדינה? 

כדי לענות על פרט הרכילות העסיסי הזה, שאלה המראיינת את נתניהו: "הרבה רוצים לדעת, מה אתה עושה כדי להירגע? אילו ספרים אתה קורא? באילו סדרות טלוויזיה אתה אוהב לצפות?".

בנימין נתניהו  (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
בנימין נתניהו (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

נתניהו לא היסס וענה: "ובכן, קודם כל, אני קורא המון ספרים. זה לא רק מקום מפלט ודבר המקנה לי רוגע, זוהי דרך להטעין מחדש את הסוללות האינטלקטואליות שלי. קיסינג'ר אמר פעם 'ברגע שאתה נכנס לחיים הפוליטיים, אתה מפחית את העושר האינטלקטואלי שלך'. אני מצאתי שדווקא ההפך הוא הנכון. אני קורא הרבה, הרבה ספרים. בדרך כלל היסטוריה, ביוגרפיה".

אבל לא די בכך, ראש הממשלה אף הסגיר במה הוא אוהב לצפות בשירות הסטרימינג הבינלאומי והפופולרי - נטפליקס, ונחשו מה, זה לא סוטה בהרבה מהנושאים עליהם הוא אוהב לקרוא בספרים: "אני גם צופה בכמה אופרות סבון מעניינות כמו 'הכתר'".