שבועיים בדיוק לפני יום הבחירות לכנסת ה-24, שייערכו ב-23 במרץ, פורסם הערב (שלישי) בחדשות 13 סקר מנדטים בשיתוף קמיל פוקס. על פי הסקר, בפעם הראשונה מפלגת תקווה חדשה בראשותו של גדעון סער, יורדת אל מתחת ל-10 מנדטים. 

לעומת סער, ראש הממשלה בנימין נתניהו ומפלגתו הליכוד עדיין ממשיכים להוביל בבטחה עם 29 מנדטים, כאשר במקום השני ניצבת יש עתיד של יאיר לפיד עם 20 מנדטים. ימינה של נפתלי בנט, אשר מצטיירת כלשון המאזניים בבחירות הקרובות, היא המפלגה השלישית והאחרונה להשיג מספר דו ספרתי של מנדטים עם 11.

עימות בין נתניהו ללפיד? זה מה שראש הממשלה חושב על זה

תקווה חדשה, כאמור, עם 9 מנדטים, בעוד הרשימה המשותפת זוכה ל-8 מנדטים. ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן עומדת על 7 מנדטים, כמו גם יהדות התורה בראשותו של משה גפני. ש''ס של אריה דרעי ומפלגת העבודה בראשות מרב מיכאלי גורפות כל אחת 6 מנדטים. רשימת הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ ואיתמר בן גביר זוכה ל-5 מנדטים.

בתחתית הרשימה נמצאות כחול לבן בראשות בני גנץ, רע''מ של מנסור עבאס ומרצ בראשות ניצן הורוביץ, כאשר כל אחת מן המפלגות מחזיקה ב-4 מנדטים. המפלגה הכלכלית החדשה עם פרופ' ירון זליכה, זוכה רק ל-1.7% מקולות המצביעים, על פי הסקר, ואינה עוברת את אחוז החסימה.

מפת הגושים ממשיכה להראות רוב לגוש "החלפת נתניהו", כאשר יש עתיד, תקווה חדשה, המשותפת, ישראל ביתנו, העבודה, מרצ וכחול לבן מחזיקות יחדיו ב-58 מנדטים.  "גוש נתניהו" הכולל את הליכוד, המפלגות החרדיות ומפלגת הציונות הדתית עומד על 47 מנדטים. ימינה ורע''מ, בשלב זה, הן המפלגות המתנדנדות. 

בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, המשיבים עדיין מאמינים כי נתניהו הוא המתאים ביותר לתפקיד עם 35% התאמה, מיד אחריו לפיד עם 20%, סער עם 13% ובנט עם 12%. כאשר מוציאים את נתניהו מן המשוואה, לפיד עולה ל-26%, בנט ל-23%, סער ל-20%, וכ-18% מאמינים כי אף אחד מהם אינו ראוי לתפקיד ראש הממשלה. בנוסף, 53% מהמשיבים טענו כי אין סיכוי שישנו את הצבעתם מהיום ועד ליום הבחירות.