חילופי מהלומות בתוך גוש המרכז שמאל. יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי תקפה היום בחריפות, בישיבת הסיעה, את כחול לבן בראשות בני גנץ וספגה תגובה נגדית.

היום (רביעי) התכנסו מועמדי העבודה לכנסת ה-24 בבית הירוק בתל אביב לישיבת סיעה  שבמהלכה התייחסה יושבת ראש המפלגה, מרב מיכאלי, ל"אחות הקטנה" מרצ ולכחול לבן. "מרצ היא מפלגת שמאל חשובה. אני מאמינה ורוצה שהיא תעבור את אחוז החסימה", אמרה ח"כ מיכאלי. 

"אנו צריכים לשים לב למה שקורה בכחול לבן שסיימה את דרכה. יש סיכוי טוב שלא תעבור את אחוז החסימה ובעצם נותנת לנתניהו ממשלה בכל מצב, אם לא תעבור ואם תעבור את אחוז החסימה", הוסיפה יו"ר מפלגת העבודה, והמשיכה: "היום הייתה כותרת של בני גנץ שאומר שכחול לבן תהיה לשון המאזנים. מה זה אומר? ששוב בני גנץ ייתן לנתניהו ממשלה. לכן מי שרוצה את נתניהו שיצביע לו אבל מי שרוצה להחליף אות שייקח בחשבון לא להצביע לגנץ".

תגובת מפלגתו של בני גנץ לא אחרה לבוא. מכחול לבן נמסר בתגובה: "אם לא נצליח להחליף את ביבי ביחד, באפריל הקרוב הוא הולך למנות את אוחנה לשר משפטים ולבטל לעצמו את המשפט".  

"עצוב לראות שבמקום לעזור לנו להילחם במזימת אפריל של ביבי, מרב מיכאלי מעדיפה לתקוף מפלגות בגוש השינוי ולשקר בכל ראיון. כנראה שהיא שכחה מי היריב, אם מזימת אפריל מתקיימת - מיכאלי תהייה חתומה עליה".

העבודה הגיבה בחזרה: "המזימה האמיתית של נתניהו: להריץ את גנץ בבחירות כדי לשרוף את קולות מחנה השינוי. בני פיון בלוח המשחקים של ביבי. כל פתק לגנץ הוא פתק ישיר להמשך שלטון נתניהו".