אישה מצפון קרוליינה, שאומצה בתור תינוקת, חשפה פרט מידע מטורף על עברה ועל אודות אביה הביולוגי, שהדהים את העולם. על פי הדיווחים, קתי גילקריסט חשפה באמצעות רישום גנאלוגי כי אביה הביולוגי נמצא ברשימת עשרת המבוקשים הגדולים ביותר של ה-FBI באשמת רצח אכזרי של אמו, אשתו ושלושת בניו, שהתרחש בשנת 1976. צפו בראיון עם קתי לחדשות CNN: 

גילקריסט החלה לחפש אחר הוריה הביולוגים כבר בשנת 2017 והצליחה לאתר את סוזן גילמור, שהייתה בת דודתה השלישית מצד אמה הביולוגית והצטרפה למאבק במטרה לאתר אילן היוחסין של המאומצת. גילמור החלה לעקוב אחר הרמזים שהצטברו עם השנים, ובשלב מסוים הבינה מי הוא אביה הביולוגי של גילקריסט, מידע שאושר לאחר מכן בבדיקת DNA.

בראיון לערוץ החדשות CNN, גילקריסט נזכרה כיצד קיבלה את הידיעה בפעם הראשונה ושאלה את גילמור "האם זה מישהו מפורסם?", כשהתשובה הייתה כן.  לדבריה של גילמור, אביה הביולוגי של המאומצת הוא ויליאם ברדפורד בישוף, שאמור להיות בן 84 בימינו, והוא מבוקש על ידי ה-FBI בשל הריגת משפחתו. עוד דווח כי גילקריסט היא תוצר של מערכת יחסים של הרוצח עם אישה אחרת, שנתנה אותה לאימוץ. 

בישוף מואשם כי טשטש למוות את אמו בת ה-68, אשתו בת ה-37 ושלושת בניהם בני 5,10 ו-14. האירוע המחריד התרחש ב-1 במרץ 1976 בביתם במרילנד, לאחריו הוא הסיע אל הגופות אל צפון קרוליינה, שם שרף אותן. על פי ה-FBI, בישוף תואר כאינטנסיבי ושקוע בעצמו בעל נטיות לאלימות, ובנוסף צוין כי עד היום מקום הימצאו אינו ידוע וכי המבוקש צריך להיחשב כאדם חמוש ומסוכן ביותר עם נטיות אובדניות.