יו"ר מפלגת תל"ם, ח"כ משה (בוגי) יעלון, אשר פרש עם מפלגתו מריצה לבחירות לכנסת ה-24, התראיין הבוקר (חמישי) לגלי צה"ל, והכריז כי במידה ויתקיימו בחירות חמישיות, הוא ישוב למירוץ. "הלוואי ולא אצטרך לחזור לפוליטיקה, אבל אם נתניהו יהיה ראש הממשלה ויהיו בחירות חמישיות - אני אהיה שם", אמר יעלון.

כמו כן התייחס יעלון למצב במרוץ הנוכחי, ונימק את פרידתו מיש עתיד: "כדי שיאיר לפיד יהיה רה"מ הוא תלוי בבנט ובסער. אני חשבתי שאפשר היה להגיע למצב אחר".

כזכור, לאחר שהבין כי אין יכולת להתחבר לאף אחת מהמפלגות האחרות בגוש המרכז-שמאל, שלושה ימים בלבד לפני סגירת הרשימות להתמודדות לכנסת ה-24, שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר, ח"כ משה (בוגי) יעלון הודיע בתחילת פברואר כי לא יתמודד בבחירות הקרובות, וביטל את מועמדותה של מפלגת תל"ם.

"האמנתי שבריצה עצמאית שלי ושל תל"ם, נוכל להגדיל את כוחו של מחנה השינוי", כתב יעלון. "הנחת העבודה הזו התבררה כשגויה. בנסיבות הפוליטיות שנוצרו, המאבק לשינוי מחייב אותי ואת תל״ם שלא להתמודד בבחירות הקרובות".

"גם לבחירות האלה יצאתי מתוך אותה תחושת שליחות", הוסיף יעלון, "מתוך הבנה שהקרב הנוכחי הוא על נשמת אפה של המדינה והחברה בישראל. כמעט 5,000 נפטרים מנגיף הקורונה. 5,000. עצרו לרגע וחשבו על המספר הזה".