גוש תומכי נתניהו, שמורכב ממפלגת הליכוד ומהמפלגות החרדיות והדתיות, נחלש. ימינה של נפתלי בנט מתחזקת במנדט. תקווה חדשה וגדעון סער נחלשים, אך שלא כמו בסקרים אחרים מהימים האחרונים, שחזו כי הוא עומד על מספר מנדטים חד-ספרתי, הוא עדיין נמצא עם מספר דו-ספרתי. כך עולה מסקר כאן 11.

על פי כאן 11, ההסקר נערך על ידי דודי חסיד ומכון קנטאר ופורסם היום (חמישי) בחדשות הערב. מהסקר עולה כי אילו הבחירות היו נערכות היום, הליכוד הייתה זוכה ל-29 מנדטים ויש עתיד - 19 מנדטים. ימינה ונפתלי בנט זוכים ל-12 מנדטים. תקווה חדשה נמצאת עדיין עם מספר דו-ספרתי של 11 מנדטים, אך ממשיכה את מגמת ההיחלשות שלה.

גדעון סער, נפתלי בנט (צילום: פלאש 90)
גדעון סער, נפתלי בנט (צילום: פלאש 90)

הרשימה המשותפת זוכה בסקר ל-8 מנדטים, ש"ס 8 מנדטים, יהדות התורה 7 מנדטים, ישראל ביתנו 7 מנדטים, העבודה ומרב מיכאלי 6 מנדטים. כחול לבן של בני גנץ ממשיכה להיות יציבה עם 5 מנדטים. הציונות הדתית עם 4 מנדטים ורע"מ של עבאס מנסור עם 4 מנדטים. 

מרצ ממשיכה לדשדש על גבול אחוז החסימה ולא עוברת אותו בסקר זה עם 2.8% אחוזי תמיכה. המפלגה הכלכלית, בראשות ירון זליכה, רחוקה יותר מאחוז החסימה עם 1.6%. 

על פי סקר כאן חדשות, מפת הגושים נראית כך: גוש נתניהו-חרדים-ציונות דתית זוכה ל-48 מנדטים, ואילו הגוש להחלפת נתניהו זוכה ל-56 מנדטים. 

ניצן הורוביץ, מרצ (צילום: אבשלום ששוני)
ניצן הורוביץ, מרצ (צילום: אבשלום ששוני)