ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב היום (שישי) לדיווח ב"ידיעות אחרונות" לפיו יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר יתנה את כניסתו לקואליציה הבאה בהעברת חוק שימנע את העמדתו של נתניהו לדין. "זה ספין ילדותי וטיפשי של בן גביר שאין לו שום אחיזה במציאות. המשפט מתנהל ואין שום סיבה לעצור אותו. מיום ליום כולם רואים שהתיקים התפורים נגדי קורסים ומתפוררים", אמר רה"מ בראיון לרדיו חיפה והוסיף: "יהיו לנו הרבה יותר מ-61 בלי בן גביר, לכן זה קשקוש".

בהמשך לכך ציין נתניהו, כי  יו"ר רע''מ מנסור עבאס לא יהיה חלק מהממשלה הבאה. "אין הבדל בין עבאס לאיימן עודה - שניהם לא יהיו בממשלה כי הם מייצגים מפלגות שמתנגדות למדינת ישראל. המוני אזרחים ערבים באים לליכוד כי הבאנו יותר מ-21 מיליארד שקל השקעות במגזר הערבי, תשע תחנות משטרה חדשות ומלחמה גדולה נגד הפשיעה במגזר הערבי. נאיל זועבי יהיה שר בממשלה שלי".

לאחר מכן התייחס רה"מ לשיחתו עם נסיך הכתר של אמירות אבו דאבי וסגן המפקד העליון של הכוחות המזוינים של איחוד האמירויות הערביות, מוחמד בן זאיד, במסגרתה החליטו השניים על הקמת קרן השקעות משותפת לשתי המדינות: "השייח׳ בן זאיד אמר לי אתמול שהוא מאמין במנהיגות הכלכלית שלי ולכן הוא ישקיע 10 מיליארד דולר במדינת ישראל. זה יעזור לנו להזניק את הכלכלה שלנו עכשיו כשאנחנו חוזרים לחיים ויוצאים מהקורונה".

על הביקור באמירויות שבוטל אמר נתניהו: "סיכמתי עם השייח׳ בן זאיד שניפגש בקרוב מאוד. הייתה אי הבנה עם ירדן שסודרה ואנו מתקדמים קדימה. אני הולך להביא הנה השקעות ענק. השאלה מי יעשה את זה? אני אקים ממשלת ימין חזקה ויציבה בלי רוטציה ובלי לפיד. לבנט וגדעון אין דרך להקים ממשלה בלי לתת ללפיד, שהיה שר האוצר הכושל בתולדותינו, להיות ראש ממשלה על-מלא או ברוטציה. אצלי לפיד לא יהיה".

בנוסף הבטיח "להפוך את כל המטרופולין של חיפה לאזור הירוק והסביבתי ביותר עבור התושבים. צריך להוציא את המפעלים המזהמים משם - נעביר אותם ונוציא אותם משם. נדאג לכל העובדים, לפרנסה שלהם ולמעמד שלהם, ונחסוך מיליארדים רבים למען בריאות הציבור".