ניקול ראידמן ואביגדור ליברמן התארחו אמש בתוכניתם של אופירה וברקוביץ בקשת 12. הבחירה בשניים אינה מקרית, כי למי שפספס, ליברמן וראידמן היו מקורבים מאד בעבר, עוד בימים כשראידמן הייתה בזוגיות עם צ'רנוי. אז הוא היה בן בית של הזוג המלכותי, ואף שימש סנדק לבנם ריצ'י, זאת לאור החברות הקרובה שלו עם צ'רנוי.

עם הפרידה המתוקשרת של השניים, ליברמן נותר בקשרים הדוקים עם צ'רנוי והיחסים עם ראידמן עלו על שרטון. המעושרת לא הסתירה את אכזבתה משר הביטחון לשעבר, ויצאה לא פעם נגדו ברשתות החברתיות. הסיבה ליחסים הטעונים ביניהם לא הייתה ברורה עד אשר ליברמן חשף אמש מהי לטענתו הסיבה לסכסוך.

כאמור, לא בכדי השניים הוזמנו לאולפן אחד אחרי השנייה. עד שהתייצבו באולפן, הייתי בעיקר סקרנית לדעת מה יעלה בגורל המפגש ביניהם מאחורי הקלעים, בחדר האיפור - האם נרשמה התעלמות מוחלטת, או שנאמר שלום מנומס. התמונה התבהרה במהלך הראיונות של השניים והיא הייתה מכוערת וצהובה.

ראידמן נשאלה על ידי אופירה, למה ליברמן לא הגיעה לתוכניתה החדשה ומה קרה ביניהם. תחילה, הזמרת המעושרת העדיפה שלא להיכנס לפינה, ומסרה את השרביט לאופירה: "השארתי אותו לך שתשאלי אותו את השאלות הקשות כמו שרק את יודעת". אבל, היכולת של אופירה לא לשחרר עד שתקבל תשובה ברורה, הניבה מיד פירות, וראידמן השיבה - "אני מכירה אותו כ"כ טוב, גר אצלי בבית, אוכל יד ביד, כיס בכיס", כשהיא תמיד יכולה לשנות גרסה בהמשך ולומר שהתכוונה לקיס בקיס מלשון נשיקה.

בשלב הזה הגיעה הפיקנטריה, כשסיכמה: "אגואיסט צבוע ששם אינטרסים אישיים שלו לפני דאגה לציבור". מה שגרם ובצדק למורת רוח של ברקו שתקף מיד "ומה עושה היום נתניהו? ואיך את כאדם ישר ואמיתי מקבלת את השקרים של נתניהו". 



 לא הופתעתי כשראידמן היללה ושיבחה את ראש הממשלה בינימין נתניהו ואשתו שרה, חבריה הטובים, שהעניקו לה בתוכניתה החדשה ראיון זוגי ראשון משותף, כשאמרה "לי הוא לא שיקר, יש פוליטיקאי שלא משקר?". היא קינחה את הראיון עם ההכרזה שהיא רוצה לרוץ לפוליטיקה, אבל לא עכשיו. לא צריך להיות גאון בשביל לנחש לאיזו מפלגה היא תצטרף, ואולי אף הציעו לה כבר תפקיד, אבל בבחירות החמישיות לממשלה, כדי שהראיון שלה עם ביבי ושרה יישאר נקי משיקולים. ראידמן לא נתנה תשובה חד משמעית. 

ראידמן היא הראשונה שמגיעה ומקדמת את ראש הממשלה ורעייתו באולפן של השניים, ולא זוכה לצליבה מהם. אולי, כי היא ידועה בתעשייה כשמישהי שאסור להתעסק איתה. האם אופירה בפעם הראשונה בקריירה שלה, העדיפה להימנע מעימותים עם אישה שחזקה לא פחות ממנה? 

מיד אחריה הגיע לאולפן אביגדור ליברמן, וקיבל עדכון על השיחה האחרונה. "ישבה פה ניקול אמרה עליך שאתה אגואיסט צבוע" התריסה אסייג. מעולם לא נראה על המסך פוליטיקאי שהביע זלזול במישהו באמצעות שפת הגוף שלו, תנועת יד מבטלת והבעת פנים שהביעה דחייה שאמרה יותר מהמילים הקשות שהוסיף על ראידמן - "היא צער בעלי חיים".

המנחים, ההמומים מתגובתו, ביקשו להבין מה הסיבה לעוינות הגדולה ביניהם, וליברמן חשף: "עוד כשהייתי שר הביטחון, היא ביקשה להיות ברשימה של ישראל ביתנו. אמרתי לה לא, ומאז היא נוטרת טינה. עכשיו היא משרתת עלובה של שרה וביבי ואם היא לא תשמיץ אותי, אז יזרקו אותה גם משם".

אופירה וברקו, שלא ציפו לתגובה לתגובה כזאת, הבינו שנגעו בתיבת פנדורה מסוכנת כשנתנו בתוכניתם במה לאמירות חמורות, ומיד עברו לנושא הבא. ליברמן הגיע טעון לתוכנית כשלא מנע מעצמו אמירות קשות גם כלפיי הפוליטיקאים האחרים: על ראש הממשלה והחרדים אמר ''הייתי שולח אותם ביחד על מריצה אחת עד למזבלה הקרובה", ו"ביבי הוא בן ערובה של החרדים".

גם על בנט אמר "הוא אקזמפלר למעבדה", מה שגרם לצמד המנחים להיות פעורי פה, כשהותיר אותם ללא אף הבנה למושג החדש שנתקלו בו לראשונה. "באת היום חד", קבעה אסייג וביקשה ממנו להסביר: "לא מעניין אותו ארץ ישראל השלמה, כל מה שמעניין אותו זה להיות ראש הממשלה, לא משנה עם מי".

על גנץ אמר: "אני לא סומך עליו ולא מאמין לאף מילה שלו, הוא יילך שוב עם ביבי. הלכנו להדיח את יולי אדלשטיין וברגע האחרון הוא התחרט". וסיכם על כלל הפוליטיקאים שרוצים לרשת את כס המלכות - "מי שיגרור את המדינה למערכת חמישית יימחק".

אז איך לא נגיע לבחירות חמישיות שאל ברקו, שהילל את ליברמן ואמר שהוא מזדהה עם כל דעותיו. יו"ר ישראל ביתנו השיב לו: "שהחילוניים ינהרו לקלפיות להצביע". כדי להוריד את הלהבותף  התוכנית הסתיימה במשחק כדורגל משעשע וקליל בין ליברמן לכדורגלן הטוב בכל הזמנים, כאשר הראשון ניצח בתוצאה 3 -1.

כמו שלי עברו מחשבות, אני בטוחה שכך גם לצופים - האם ברקו העניק לו את הכבוד ואיפשר לו לזכות או שמא באמת היה מדובר בניצחון גורף. מה שמעלה את השאלה האם ליברמן יוכל לנצח גם במגרש הפוליטי בבחירות הבאות.