יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן אמר הבוקר (שבת) באירוע שבתרבות בכפר סבא כי "כל אחד שבאמת רוצה להחליף את השלטון ודואג למדינת ישראל, צריך לקבל את העיקרון שמי שיביא את מירב המנדטים יהיה זה שיוביל". הוא הסביר: "אני מדבר על החלפת השלטון. אם נחליף את נתניהו בפלוני אלמוני, ודרעי ימשיך לשלוט במשרד הפנים ומנהל האוכלוסין והתכנון, וליצמן ימשיך לשלוט במשרד השיכון ומנהל מקרקעי ישראל, וגפני ישאר על הברז של ועדת הכספים, לא עשינו כלום".

"הצלחנו למנוע הקמת קואליציה מהקיצוניות ביותר, עמדנו על שלנו, לא אפשרנו חלום בלהות. הקואליציה שהם רצו להקים זו קואליציה שתהפוך את ישראל לאיראן, ואת זה צריכים למנוע", הוסיף. בהמשך הריאיון התייחס לפעילות מפלגתו למען קידום מעמד האישה. "אנחנו המפלגה היחידה באופוזיציה שהעבירה חוק כל כך חשוב, חוק שלילת האפוטרופוסות שהעביר ח"כ עודד פורר. הישג גדול, הוכחנו את היכולת שלנו", אמר.

ליברמן התייחס לאחוזי ההצבעה ולסקרים האחרונים והוסיף: "עם כל הכבוד לסוקרים ולסקרים להערכתי הפעם הם לא יפגעו, הם לא משקפים לאחרונה את מצב הרוח של הציבור. תסתכלו מה הוא אחוז ההצבעה בישובים החרדים. מודיעין, ביתר עילית, בני ברק, ותסתכלי מה קורה ברמת השרון, תל אביב, כפר סבא, אנשים לא מסוגלים לקום מהכורסא ולצאת להצביע". יו"ר ישראל ביתנו סיכם את דבריו, ואמר: "איש חכם אמר פעם 'שלטון רע בוחרים אנשים טובים שלא באים לקלפי'. בבחירות האחרונות יותר מ-1,200,000 איש מערים עם רוב חילוני מובהק לא באו להצביע. לו רק שליש מהם יגיעו הפעם, זה יוסיף עוד עשרה מנדטים לגוש שמתנגד לנתניהו ולכפייה החרדית".