ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין הערב (שבת) לחדשות 13 והתייחס לשמועות סביב הסכם בינו לבין אשתו שרה, אשר מקנה לה את הזכות להשפיע על מינויי בכירים במדינת ישראל.  נתניהו טען כי מדובר ב"שקר מוחלט. יודעים שאי אפשר לנצח אותי בקלפי, אז בונים נרטיב סביב אשתי".

ראש הממשלה המשיך ואמר: "הקשר ביני לבין רעייתי הוא קשר של אהבה, והערכה עצומה. אני מעריך את ההקרבה שלה מול השקרים, כולל הערב כשהיא שוכבת במיטתה לאחר ניתוח. הכל זה השמצות חסרות בסיס. אני רוצה להגיד לאשתי, שרהל'ה, אל תשימי לב לשקרים, תנוחי, תתחזקי ותחלימי, אני אוהב אותך".

נתניהו אמר כי למרות שהוא מתייעץ עם אשתו, היא לא מעורבת בדברים הקשורים לקבלת ההחלטות במדינה: "איראן, כלכלה, מיסים ומינויים, זה אני עושה. יש לי את המצפן שלי. חד משמעית אני אומר, ההסכם הזה הוא שקר".

אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

דבריו של ראש הממשלה מגיעים לאחר שבימים האחרונים התפרסם סרטון בו מופיע דוד ארצי, המשנה למנכ"ל התעשייה האווירית לשעבר, בו הוא טוען כי נחשף להסכם שנחתם בין בני הזוג נתניהו, אשר נותן לשרה את הזכות להטיל וטו על מינויי בכירים, ביניהם תפקיד ראש המוסד, ראש שב''כ והרמטכ''ל. לטענתו, בהסכם אף נקבע כי במידה ובנימין נתניהו יפר את ההסכם, כל רכושם המשותף יועבר לחזקת שרה והיא תנהל את כספם.

בנוסף, יו''ר הליכוד התייחס לבחירות הקרובות, בהן הליכוד שוב צפויה להיות המפלגה הגדולה ביותר בכנסת, וחזר על הטענות כי הבחירות הפעם הן בינו לבין יו''ר מפלגת יש עתיד יאיר לפיד. לדבריו, לאחר הבחירות יש שתי אפשרויות: "ממשלת ימין חזק שבראשותה ליכוד גדול, או ממשלת מטבוחה של רוטציות".

עוד הוסיף נתניהו כי "מה שאני מסוגל לעשות בשעה אחת, יריביי לא מסוגלים לעשות גם בעשר שנים. יו''ר פייזר אמר כי 'ראש הממשלה מתקשר גם בשעה שלוש בבוקר', זה נכון וזה מראה שאני אוהב את העם שלי ועובד עבורו סביב השעון".

כאשר נשאל נתניהו על מינויו של ראש המוסד יוסי כהן, שעל פי חלק מהשמועות היה מינוי שהתבקש על ידי ארנון מילצ'ן, השיב רה''מ: "בחרתי ביוסי כהן כי הוא עושה עבודה מצוינת וזה מאומת כל הזמן. כהן אמור לעזוב את תפקידו בעוד חודשיים, בגלל זה הוא לא לוקח חלק בדיבורים מול ארצות הברית, כי אני רוצה המשכיות, אבל אני חושב על שילובו בהמשך".