ג'איל אנג'ל, בת ה-43 מצרפת, הצליחה להפתיע את העולם עם מערכת יחסים לא שגרתית שהיא מקיימת עם רכבת הרים. בראיון לאתר החדשות Jam Press, אנג'ל סיפרה כי כבר כשהייתה בת 12 היא הבינה כי היא נמשכת מינית לחפצים, מה שמכונה בשפה המקצועית אובייקטופיליה. כשהייתה בת 38, אנג'ל פגשה לראשונה את רכבת ההרים שבפארק הולידיי בגרמניה והתאהבה.

מאוהבת ברכבת הרים (צילום: רשתות חברתיות)
מאוהבת ברכבת הרים (צילום: רשתות חברתיות)

אנג'ל חוגגת ארבע שנות היכרויות עם רכבת ההרים  (צילום: רשתות חברתיות)
אנג'ל חוגגת ארבע שנות היכרויות עם רכבת ההרים (צילום: רשתות חברתיות)

"אפשר לומר שאני נמשכת לרכבות הרים, אך מאז שהכרתי את רכבת ההרים "סקיי סקרים", הבנתי באמת מה זו אהבה", אמרה אנג'ל והוסיפה: "אני מבלה כל רגע בחלום על קשר גשמי ומיזוג איתו". עם זאת, כיוון שהיא לא יכולה להיות קרובה אל רכבת ההרים, אנג'ל רכשה בחנות המזכרות שבפארק אוסף של חפצים המייצגים אותו, כתזכורת לאהבה ביניהם, הכוללים כרית מודפסת, תמונות וכוסות עם הלוגו של המקום. 

לדבריה, עם הזמן היא נאלצה לקבל את העובדה שיחסי מין לא יהיו בראש סדר העדיפויות במערכת היחסים שלה, במיוחד כיוון שלא יכולה להתראות עם רכבת ההרים."אני אוספת את החפצים כדי להישאר מחוברת אליה וכך האהבה בנינו הולכת איתי לכל מקום", אמרה אנג'ל. בנוסף לכך, אנג'ל עובדת בתור אמנית והחליטה לבנות פסל של רכבת ההרים בקטן. "בן הזוג שלי "סקיי סקרים" מעניק לי הרבה השראה בכל מה שאני יוצרת, מאז שהכרתי אותה אני אמנית טובה יותר".