ח"כ יצחק פינדרוס ממפלגת יהדות התורה שוחח היום (ראשון) עם בן כספית וינון מגל בתוכנית בfm103, והתייחס לדבריו של יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן בריאיון ביום שישי האחרון: "אני חושב שהשנאה שלו לביבי, שרה ויאיר שיבשה לו את המוח" והוסיף כי "כל ההתנהלות הפוליטית שלו ב-20 שנה האחרונות מתנהלת סביב גחמות לא מובנות וכנראה זה הגיע לחלק הנפשי".

כזכור, בריאיון שעורר סערה בתכניתם של "אופירה וברקו" בערוץ 12, הציע ליברמן "לשים את נתניהו והחרדים במריצה ולמזבלה", והוסיף כי "ביבי הוא בן ערובה של החרדים". וכן בראיון היום לגל"צ בחר ליברמן שלא להתרגש מהביקורות: "זו צביעות - הבנה שהשתלחות שמורה לצד אחד", אמר ליברמן, והוסיף: "מה עם סרטון הכלבים? ועדת החריגים? יש פה התנהגות של חזירים. הם עושים חילול השם, הפכו לכת".

פינדרוס הגיב לדברי ליברמן: "אם יש אדם ש-20 שנה נמצא בפוליטיקה הישראלית וחוץ מלהפיץ שנאה ובאמת לקפוץ כל פעם על עגלת השנאה, הוא גם מאבד קצת את השפיות בדרך אז באמת טיפול נפשי".

על הקריאות כנגד החרדים אמר פינדרוס כי "אנחנו בסיטואציה הזאת לא פעם ראשונה, שנייה או שלישית זה אומר דרשני אבל אנחנו הרי לא נשנה את אורח חיינו בגלל שאוהבים או לא, נשתדל לעשות את המקסימום שלא ישנאו".