שר המודיעין, ח"כ אלי כהן, תקף היום (ראשון) בחריפות את חברי הרשימה המשותפת, ואמר בכנס "בשבע" כי "חברי הרשימה המשותפת, כולל מנסור עבאס, הם גיס חמישי. הסכמי שלום שאושרו הם טובים לכל אזרח ישראלי והם בחרו להתנגד בגלל הוראות שקיבלו מאיראן, לבנון והרשות הפלסטינית".

כהן התייחס גם למערכת המשפט וטען: "יש נפוטיזם בפרקליטות ואתה רואה שחבר מביא חבר, למה שלא יהיו מכרזים פתוחים וכל אחד יכול לבוא לפי הכישורים שלו? במהלך השנים האחרונות יש קריסה באמון הציבור במערכת המשפט, חייבים לקדם את הפרדת הרשויות בצורה ברורה. התפקיד שלנו זה לחוקק והתפקיד שלהם זה לשפוט. אנחנו לא רוצים לחיות במדינה בה פקידים קובעים את תוצאות הבחירות"

על משפט נתניהו אמר: " בסופו של יום הכל ידוע, הציבור יודע במה נאשם ראש הממשלה - בבית המשפט ההיגיון נקבר. המשפט עוד לא התחיל לכן מה שאמר בן גביר לא רלוונטי. בכל מקרה, המשפט של נתניהו יתפורר. מעולם לא היה מישהו במדינת ישראל שהושקעו כל כך הרבה מאמצים, חקירות, טיסות ומאות מליוני שקלים כדי להביא אותו לדין.  אם הכל היה ברור במשפטי נתניהו, לא היה צריך 300 עדי תביעה".

על המועמדים האחרים בבחירות : "כמי שלוקח חלק בדיוני הקבינט והמודיעין - מסוכן לשים את ההגה הביטחוני והסוגיה של איראן בידיים של לפיד. ההתבטאות של ליברמן נגד החרדים היא התבטאות אנטישמית נגד החרדים - כל השותפים שלו לא העיזו לבוא ולדבר. חלק פוסלים את נתניהו באופן דמוקרטי כדי לפסול את הליכוד. גם בנט וגם סער מתחזים למפלגת ימין. בנט משתעשע ברעיון להיות ראש ממשלה עם 10 מנדטים".

בציוץ בטוויטר שפרסם היום כהן הוסיף כי "ההתבטאות הבזויה של ליברמן נגד נתניהו והחרדים גובלת באנטישמיות, והשמאל לא מצייץ מילה בנושא. המפלגה היחידה שלא פוסלת אף ציבור ושיש בה מקום לכל מי שמאמין במדינת ישראל כיהודית ודמוקרטית, היא הליכוד".

בכנס "בשבע" נאם גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שאמר בין היתר כי "לבנט יהיה מקום מכבד ומכובד בממשלה שלנו, אבל לא תהיה רוטציה. אני יכול לומר דבר אחד. הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ' בכל מקרה תלך איתנו ללא כחל וסרק. הוא לא מגמגם ולא מצטדק. ואגב, נהיה יותר מ-61. זה אני אומר לכם מבדיקות שעשינו אתמול בלילה. אנחנו נקים ממשלה לאומית, ואנחנו כפסע מהזדמנות היסטורית חד פעמית להקים ממשלת ימין".