תשעה ימים לפני הבחירות לכנסת ה-24 ועדיין לא נראה כי יש גוש היכול להרכיב ממשלה חדשה. על פי סקר חדשות 13 וקמיל פוקס שפורסם הערב (ראשון), מי שמתחזקת היא דווקא מפלגת הציונות הדתית שעולה ל-6 מנדטים, בעוד הליכוד יורדת במנדט אחד ל-28. סביב אחוז החסימה מתנהל קרב תלת-ראשי, כאשר גם מרצ גם כחול לבן וגם רע''מ נמצאות עם הראש מעל למים ומחזיקות כל אחת ב-4 מנדטים.

מפלגת הליכוד היא עדיין המפלגה הגדולה בישראל עם 28 מנדטים, אך גוש נתניהו והחרדים עדיין לא מגיע ל-61 המיוחל. אחרי הליכוד, המפלגה הגדולה בישראל היא יש עתיד עם 20 מנדטים, ימינה של נפתלי בנט עם 11 והיא המפלגה האחרונה עם מספר דו ספרתי של מנדטים, כאשר לתקווה חדשה של גדעון יש 9 מנדטים.

הרשימה הערבית המשותפת עם 8 מנדטים, בעוד ישראל ביתנו ויהדות התורה מחזיקות כל אחת ב-7 מנדטים. ש''ס, כך על פי הסקר, מגיעה ל-6 מנדטים, כמו גם העבודה ומפלגת הציונות הדתית.

בתחתית הרשימה מרצ, כחול לבן ורע''מ עם 4 מנדטים כל אחת והן האחרונות שלפי הסקר יכנסו לכנסת. המפלגה הכלכלית החדשה זוכה ל-2.1% מהקולות ואינה עוברת את אחוז החסימה.

כאמור, לאף גוש אין היתכנות ל-61 מנדטים אשר יאפשרו את הקמת הממשלה מבלי להסתמך על מפלגות מהגוש השני. הגוש להחלפת נתניהו, המורכב מיש עתיד, תקווה חדשה, המשותפת, ישראל ביתנו, העבודה, מרצ וכחול לבן, מגיע ל-58 מנדטים. גוש נתניהו, המונה את הליכוד, יהדות התורה, ש''ס והציונות הדתית, מגיע ל-47 מנדטים. המפלגות שאינן משויכות לאף גוש באופן מובהק, ימינה ורע''מ, מחזיקות יחדיו ב-15 מנדטים.

בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, ראש הממשלה נתניהו ממשיך להיות הדמות המובילה, עם 35% מהציבור שרואה בו המתאים ביותר לתפקיד. לפיד, לפי הסקר, עם 21%, סער עם 12% ובנט רק עם 10%.

במידה ונתניהו לא מצליח להרכיב ממשלה, לפיד הוא המועמד המועדף לתפקיד עם 27%, בנט עוקף את סער ועולה ל-23%. גדעון סער במצב כזה מחזיק ב-19% ו-18% מהציבור מאמין כי אף אחד משלושתם אינם מתאימים לתפקיד.