ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון, בני גנץ, מתח ביקורת חריפה על יו"ר מפלגת יש עתיד היום (שני): "לפיד מנסה לחסל אותי, כי הוא רוצה לחסל כל אלטרנטיבה שהיא לא יאיר לפיד. לא אתן לו לעשות זאת. הוא לא רוצה שתהיה עוד אלטרנטיבה בגוש מרכז שמאל. אני ממשיך לרוץ עד הסוף". את הדברים אמר בראיון ברדיו 90FM.

עם זאת, כשנשאל על מי ימליץ לאחר הבחירות, הוא סירב לענות בצורה בהירה: "נראה מי מתוך הדברים. אני חושב שבסופו של דבר ההעדפה שלי היא להחליף את נתניהו. יש מטרה לייצר קואליציה כמה שיותר רחבה וזה נראה קשה. בנט פוסל את יאיר, אלה פוסלים את סער, סער פוסל ישיבה עם הערבים". 

גנץ חזר על אמירות קודמות שלו בנושא והבהיר כי לא יהסס לתמוך בבנט או בסער לראשות הממשלה "אם יש להם את היכולת כמובן. אני בעד אחריות ומתינות מדינית, אחריות בטחונית, קווים כלכליים שמפתחים לא רק את המרכז, אלא בעד הפריפריה. זה לא שרק יראו לי מנדטים ואגיד כן, אלא עקרונות שלפיהם עובדים".

בנוסף, מתח ביקורת על הסכם הגרעין הקודם שנחתם עם איראן בשנת 2015, אך לא בדיוק הבהיר האם יתנגד להסכם מחודש שכזה: "הסכם הגרעין עם איראן היה עם הרבה מאוד חורים, אסור להגיע לכך שאיראן תהיה בעלת יכולת גרעינית, לכן היא לא רק אזורית אלא גם עולמית. את זה אפשר להשיג באמצעות מודיעין, להפעיל כלים מדיניים ולהשפיע על האמריקאים".