סיפור בגידה מטורף ויוצא דופן נחשף בעיתון The Sun הבריטי, במסגרתו אישה צעירה טענה כי בן הזוג שלה ברח עם המאהבת שלו בזמן שהיא הייתה בבית החולים וילדה את בנם. לדבריה של האם, ג'ס אלדרידג' בת ה-24, רגעים אחרי שיצאה מחדר הלידה, בעלה נפרד ממנה בהודעת טקסט ועבר להתגורר כ-30 ק"מ מהעיר בה חיו יחד. רק כשהשתחררה מבית החולים היולדת הטרייה גילתה מי האישה החדשה שלו. 

בראיון ג'ס סיפרה כי היא יצאה הרוסה מבית החולים וקיוותה לפרוק את תחושותיה וכאבה בפני אמה, אלא שאז התברר כי היא בעצם המאהבת הסודית של הבעל, שזוהה בשמו הפרטי ריאן. "אפשר לצפות שסבתא טרייה תתאהב בתינוק – לא באבא שלו. היא אמורה להיות הסבתא של שני ילדיי ולעזור לי לשמור עליהם ובמקום זאת היא ברחה עם בעלי", אמרה ג'ס שבורת הלב.

ג'ס ואמה ג'ורג'ינה (צילום: רשתות חברתיות)
ג'ס ואמה ג'ורג'ינה (צילום: רשתות חברתיות)

לדבריה של ג'ס, היא התעמתה עם אמה, ג'ורג'ינה, ובתגובה היא משכה בכתפיה ואמרה: "אנחנו לא יכולים לבחור במי להתאהב". בימים אלו אביה של ג'ס, שנבגד גם כן, עוזר לה בגידול ילדיה ובכלכלת הבית. "המצב הפך להיות קשה מאוד אחרי שבעלי ואמי עברו לחיות יחד ונאלצתי לדאוג לבד לילדינו ולשכר הדירה שעד היום חלקנו", היא אמרה. 

כמו כן, ג'ס סיפרה כי יום למחרת הלידה, ריאן הגיע בחזרה אל ביתם כדי לפגוש את בנם הפעוט, אך כבר באותו היום ארז את כל חפציו וחזר להתגורר עם אמה. כמו כן, היא אף סיפרה כי לימים התברר שכאשר הבעל חזר הביתה אמה חיכתה לו ברכב בחוץ. לסיכום, ג'ס סיפרה כי היא בעיקר חוששת כיצד תסביר לילדיה בעתיד את מערכת היחסים המורכבת. עוד דווח כי מערכת העיתון The Sun פנתה אל הזוג הבוגד לתגובה, והם סירבו לשתף פעולה.