על פי תוצאות הסקר שפורסם הבוקר (שלישי) ב-103FM, גוש נתניהו עם מפלגת רע"מ בראשות מנסור עבאס, יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצאלאל סמוטריץ' ויו"ר ימינה יגיע ל־62 מנדטים, אם יתאחד. סמוטריץ' שוחח עם גולן יוכפז וענת דוידוב על הדברים והדגיש כי "מי שתומך בטרור ובגרועים שבאויבנו הוא לא שותף לגיטימי במדינת ישראל".

בצלאל סמוטריץ'. מתוך כנס מעריב-ג'רוזלם פוסט

הוא המשיך והתייחס לאמירה של איתמר בן גביר אתמול, לפיה אם מנסור עבאס יגיד שהוא משנה את תפיסתו וחושב שלרצוח תינוקת יהודייה זה לא בסדר, יש על מה לדבר על תמיכה שלו בממשלה מבחוץ: "ואני מחכה ליום בו ערביי ישראל יבחרו לעצמם עמדה אחרת. הם לא שותפים לגיטימיים לשום דבר, גם אם זה אומר שיהיו עשר מערכות בחירות. זו ממשלה שאין לה שום מכנה משותף ערכי, אנשים עסקו כל הזמן בריבים. חשוב לי לטפל בקורונה ובכלכלה, אך אני יודע ששאר האתגרים לא יוצאים לחופש". 

בדבריו, פנה למתמודדים מהימין ואמר כי "אני מקווה שגדעון סער ואנשים כמו זאב אלקין, אנשי ימין מובהקים, לא ימליכו את השמאל במדינת ישראל שהם מיעוט, או יגררו את ישראל שוב ושוב לבחירות. זה לא שאלה של גוש נתניהו זה גוש הימין. הימין במדינת ישראל הוא רוב והרוב הזה משתקף בכל סקר בצורה משמעותית".

בנוסף, ציין כי ידרוש כתנאי לכניסה לממשלה "רפורמת עומק במערכת המשפט הישראלי". לדבריו, "העובדה שהיועץ המשפטי לממשלה חובש שלושה כובעים סותרים, מוציאה את הכוח שלו מפרופורציה. מנדלבליט יצטרך לבחור האם הוא מסוגל יהיה להיכנס להגדרת התפקיד החדשה".

על משפט ראש הממשלה, אמר חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' כי "אני תומך בחוק צרפתי, משפט ראש הממשלה מופרך - אין מקום להמשיך עמו ואין לי ספק שנתניהו נרדף. המשפט הזה הוא שגיאה קשה ופוגע במדינת ישראל". 

עוד הוסיף: "בתפיסה שלי אין מקום להמשיך את המשפט הזה, וודאי לא כל עוד נתניהו מכהן. לא מחוקקים חוק פרסונלי במדינה דמוקרטית, אנחנו מחוקקים חוק לטווחים ארוכים יותר, אבל מהותית אין לי ספק שנתניהו נרדף, הדברים הולכים ומתבררים מיום ליום, שבחקירה ובכל ההתנהלות של מערכות אכיפת החוק נפלו הרבה יותר מאשר פגמים, אין לי ספק שהדבר הנכון הוא שאם הציבור הישראלי ירצה את נתניהו בראשות הממשלה אז זה הדבר הנכון".

בסופה של השיחה, התרעם כאשר נשאל על הציוץ של ח"כ לשעבר מיקי רוזנטל, לפיו יש עסקה בין הציונות הדתית בן גביר לנתניהו - חסינות תמורת שחרור יגאל עמיר. "מה?? אתה מעליב אותי בעצם השאלה. אני לא יודע מה הוא לקח לפני שהוא כתב את השטות הזאת. למה את חושבים שאתם יכולים להטיח בי כאלה דברים? אין דבר כזה וזו בושה וחרפה שאתם לוקחים קוריוז של דמות שוליים ממורמרת ולוקחים אותי כמנהיג מפלגה ודורשים ממני להתייחס לשטויות האלה. אדם שרצח רה"מ במדינת ישראל לא צריך לראות אור יום, יום אחד בחייו".