יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן שוחח הבוקר (שלישי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM על הבחירות הקרבות, והגיב על הטענות לפיהן יהיו גם בחירות חמישיות: "לכולנו ברור שתקום ממשלה, אין את הלוקסוס ללכת לסיבוב חמישי. צריך פה קודם כל לקרוא לכל אזרחי ישראל לבוא ולהצביע כי שלטון רע נבחר על ידי אנשים טובים שלא באים ביום הבחירות להצביע. אני מאחל שהציבור החילוני יצביע באותו שיעור כמו החרדי ואז לא תהיה התלבטות, תהיה ממשלה יציבה עם הפרש עצום, הלוואי שנגיע לזה".

אביגדור ליברמן במתקפה על נפתלי בנט. מתוך כנס מעריב-ג'רוזלם פוסט

ליברמן התייחס גם לאמירתו של בן גביר, לפיה אם מנסור עבאס יגיד שהוא משנה את תפיסתו, יש מה לדבר על תמיכה שלו בממשלה מבחוץ וטכן כי "הוא סך הכול שליח של נתניהו וברור שנתניהו מכשיר את הקרקע להקמת ממשלה הפונדמנטליסטית. מצד אחד התנועה האסלאמית מנסור עבאס מצד שני סמוטריץ' ובן גביר שאמר עד לפני שבוע וגם אתמול דומני חזר על זה שהם רוצים חוק צרפתי, פסקת התגברות".

"מנסור עבאס הוא חלק מתנועת חמאס, מהאחים המוסלמים, לכן הוא לא פרטנר. המטרה לא מקדשת את האמצעים. המטרה בבחירות האלה היא ברורה, לשלוח את נתניהו הביתה ולהקים ממשלה בלי ש"ס ויהדות התורה". עוד הוסיף: "נתניהו נמצא בלחץ - הוא יודיע שהוא מפסיד את הבחירות. אל תאמינו לפוליטיקאים לפני בחירות - גם לא לי", הדגיש.

הוא המשיך ותקף: "סמוטריץ' רוצה לבטל את חוק השבות, ממש להקים פה מדינת הלכה פונדמנטליסטית, להפוך את ישראל לאיראן אם הם מקימים ממשלה ממנסור, דרעי, גפני, סמוטריץ', בן גביר".

בהתייחסות לראיון שהעניק אתמול סמוטריץ', בו תהה כיצד ליברמן הרוויח את הונו, אמר חבר הכנסת: "מה הוא מכיר את חשבון הבנק שלי? אני יכול לפתוח את החשבונות שיסתכלו כמה יש לי בחשבון, אני לא גר בקיסריה אלא ביישוב צנוע במדבר יהודה. הצעתי הצעת חוק, שכולל ימינה הצביעו נגדה, שהצהרת הון של כל ראשי המפלגות והשרים יהיו פתוחים לעיניי הציבור, למה הם הצביעו נגד?"

לסיום, ניסו השניים להבין האם יו"ר ישראל ביתנו חוזר מאמירתו כי צריך לקחת את החרדים עם ביבי על מריצה למזבלה. הוא הסביר: "אני מזועזע מהצביעות של התקשורת והפוליטיקאים, חודש השתלחויות, משווים יהודים לכלבים, סרטון של המאכערים שיהדות התורה מתגאים איך הם מסדרים לאנשים שלהם ללא בדיקות להיכנס לישראל, פינדרוס אומר שחיילת היא שיקסע, אני לא שומע מילה אחת גינוי. צריך פעם אחת להגיב, אי אפשר כל הזמן לשתוק".

"היום בתקשורת החרדית - ליברמן והמצביעים שלו כולם שיכורים, גויים, קומוניסטיים, הולכים לכניסות, עמלק, צריך להילחם בהם כמו שנלחמו בעמלק. הבוקר הקשבתי לכל התקשורת, לא ראיתי עיתונאי אחד שמגנה את זה", הוסיף.