לאחרונה רבים ברחבי העולם החלו לבצע יותר ויותר בדיקות DNA במטרה לדעת יותר על ההרכב הגנטי שלהם, אך עם זאת, רבים חשפו בעקבות הבדיקה סודות משפחתיים ששינו את חייהם. משתמש טיקטוק, בשם אנדי נביל, חשף בסרטון בעמוד שלו את המידע המפתיע שהתגלה לו באמצע חייו שגרם לו להפוך מבן יחיד לאחד מבין 31 ילדים של אביו הביולוגי. צפו בסרטון ההסבר הוויראלי של נביל: 

@kingnabil69

##stitch with @meezersqueezer ##greenscreen My AncestryDNA story and the most insane weekend of my life. ##stitch ##ancestrydna ##siblings ##23andme

♬ original sound - Andy Nabil

בסרטון נביל סיפר כי רוב חייו אביו טען שהוא שילוב של העדות צרפתי ואנגלי, אך לאחר ביצוע בדיקת DNA התגלה כי דווקא אירלנד דורגה במקום הגבוה ביותר באחוזים האתניים. לאחר מכן, נביל הציג צילום מסך מתוך אפליקציית תוצאות הבדיקה, שם התאימו לנביל את קרובי המשפחה שלו והיכן שאביו היה אמור להיות רשום – היה רשום שם אחר לגמרי. "מי זה? זה לא אבא שלי", הוא צחק. 

לאחר חיפוש פשוט באינטרנט של שמו של האיש שהופיע שאפליקציה, אנדי חשף כתבה על אביו הביולוגי, שהתברר כתורם זרע ואביו של עוד מספר ילדים. יתרv מכך, הכתבה הייתה על 15 מאחיו שגילו אחד על השנייה ואף נסעו יחד לטיול אחים במקסיקו. "התעוררתי לפני יומיים וחשבתי שאני בן יחד ועכשיו אני מגלה שאני השני הכי גדול מבין 31!". 

הסרטון הפך במהירות לוויראלי וזכה ללמעלה מ-1.5 מיליון צפיות ולמאות אלפי תגובות – כאשר אחת מהן אפילו חשפה עבורו בן דוד חדש. "אביך התורם הוא דוד שלי!", כתב אחד הגולשים, בעוד אחרת הוסיפה מידע מעניין אחר: "אחותך התמודדה בתחרות 'אמריקן איידול'". מלבד הפרטים הנוספים, הגולשים לגמרי הופתעו מהסיפור המעניין.