מעגלים, ארגון חינוכי־לאומי הפועל בקרב כיתות י"א־י"ב בפריפריה החברתית של ישראל, ערך היום את ועידת מעגלים, שעסקה בחינוך במציאות המשתנה של ימינו. בין הנושאים השונים שבהם דנו בכנס הווירטואלי עמדו שלושה נושאים מרכזיים: האם ההקלות בתקנות לשימוש בסמים עלולות להשפיע על בני הנוער, האם תעודת הבגרות נחוצה לכל התלמידים, והאם רקע חברתי־ כלכלי מנבא הצלחה בחיים. 

בין המשתתפים בכנס היו נשיא המדינה ראובן ריבלין, המחנכת וכלת פרס ישראל מרים פרץ, שר החינוך יואב גלנט, חברות וחברי הכנסת איילת שקד, יפעת שאשא ביטון, נפתלי בנט, גדעון סער ובצלאל סמוטריץ', שר החינוך לשעבר הרב שי פירון, מנכ"ל משרד החינוך לשעבר שמואל אבוהב וגם אנשי עסקים כמו רמי לוי, מנכ"ל חברת נופר אנרגיה עופר ינאי, מנכ"ל והבעלים של חברת אאורה ישראל יעקב אטרקצ'י ועוד. 

"אני מאמין שאנחנו צריכים לדבר ישירות עם בני הנוער של היום, להבין את הקשיים שלהם, לדבר אליהם ולא רק עליהם", אומר מנכ"ל מעגלים אסף וייס. "בעזרת האישים הבכירים שישתתפו בוועידה ננסה להתמודד עם הנושאים שמטרידים את בני הנוער של ימינו ולסייע להם לערוך שינוי בחייהם. 

"כעת זה קשה עוד יותר, מאחר שבני נוער רבים חשים שהתעלמו מהם, ולכן אנו רוצים להצית מחדש את אש נעוריהם. למרות האתגרים שהביא עמו נגיף הקורונה, והמציאות שמשתנה מדי יום לנגד עינינו, אנו לומדים כיצד לערוך התאמות בגישות החינוכיות".