ממשלת רוסיה ניסתה להשפיע על הבחירות לנשיאות ארצות הברית שהתקיימו בשנת 2020, כך עלה הערב (שלישי) מדוח המודיעין האמריקאי שעלה ברשת "רויטרס". זאת, באמצעות ביסוס האשמות מטעות נגד הנשיא הנבחר ג'ו ביידן, על ידי בני בריתו של הנשיא לשעבר, דונלד טראמפ, כך על פי בכיר במודיעין האמריקאי.

ההערכות פורטו בדוח בן 15 ה-עמודים שעסק בהתערבות בבחירות האמריקאיות, ופורסם על ידי המשרד למנהל מודיעין לאומי. הדוח הדגיש את הטענות לפיהן בני בריתו של טראמפ שיתפו פעולה עם מוסקבה והעצימו את ההאשמות שהועלו נגד ביידן, בדבר קשריו עם אוקראינה

בסוכנויות המודיעין האמריקאיות מצאו ניסיונות נוספים להטעיית הבוחר, ובהם מה שכונה "קמפיין השפעה סמוי ורב כיווני" על ידי איראן, בניסיון לערער את התמיכה בטראמפ. הדוח כלל גם קמפיין נגדי מטעמם של בני בריתו של טראמפ, לפיו סין מעורבת בשמו של ביידן, אך גובשה המסקנה כי לא נעשתה התערבות בפועל. "סין שואפת ליחסים יציבים עם ארצות הברית, ועל כן לא מצאה לנכון להתערב ולערער יחסים אלו", כך עולה מן הדוח.

בכירים בארצות הברית מנו גם ניסיונות מצד קובה, ונצואלה וחיזבאללה שבלבנון להשפיע על הבחירות. עם זאת, נכתב כי "מעריכים כי ניסיונות אלו היו מועטים יותר לעומת אלו שנעשו מצד רוסיה ואיראן". 

סוכנויות המודיעין האמריקאי יחד עם רוברט מולר, שכיהן כתובע מיוחד לחקירת התערבות רוסיה בבחירות לנשיאות ארצות הברית 2016, קבעו כי רוסיה התערבה גם בבחירות לנשיאות שנערכו בשנת 2016, לטובתו של טראמפ, בקמפיין שלו נגד המועמדת הדמוקרטית דאז, הילארי קלינטון.