לורה רוז קרול, בת ה-50, ובתה אמילי רוז גרובר בת ה-17, פרצו לכאורה למערכות האישיות של התלמידים בבית הספר בקנטונמנט שבפלורידה כדי לשנות את הצבעתם לתואר "מלכת הנשף". האם, שעובדת בתור סגנית מנהלת בבית ספר יסודי שבסמוך לתיכון בו בתה לומדת, השתמשה בגישה שלה למערכות המידע של התלמידים במחוז כדי לקדם את בתה. צפו בדיווח של Actual News ביוטיוב: 

על פי דברי משטרת המחוז, סך של 246 הצבעות הגיעו מהמחשבים בתוך ביתן של הבנות ומהטלפון הנייד של האם. בנוסף לכך, הבת אמילי אף התרברבה בפני חבריה בבית הספר על כך שיש לה גישה למערכת ההצבעה ובכך הסגירה את עצמה. עוד דווח כי האם הושעתה מעבודתה בימים אלו, בעוד בתה סולקה מבית הספר ולא תסיים את שנת הלימודים האחרונה שלה.

המחלקה לאכיפת החוק בפלורידה מסרה בהצהרה: "תלמידים רבים דיווחו כי הבת סיפרה על שימוש במערכת ה-FOCUS של אמה לצורך שינוי ההצבעה". כמו כן, האם והבת נעצרו על ידי המשטרה תחת שורה של אישומים, הכוללת שימוש בלתי חוקי בתקשורת דו-כיוונית ושימוש פלילי במידע אישי וחדירה לפרטיות. ביום שני האחרון האם נלקחה אל בית הסוהר של מחוז אסקמביה תחת תשלום ערבות שנקבעה על סך 8,500 דולר, ואילו בתה הועברה אל בית מעצר לנוער. אבי המשפחה אמר לרשת ה-CNN: "אין לנו תגובה כרגע. עורכי הדין שלנו ידברו בבית המשפט".