אישה שמנה במיוחד, איימי סלטון בת ה-31 מארה"ב, שמשקלה עמד בעבר על כ-127 ק"ג, עברה ניתוח קיצור קיבה והצליחה להשיל כמחצית ממשקל הגוף שלה. בזמן שהיא ניסתה להסתגל מחדש לאורח חיים בריא, גופה של סלטון סבל ממספר תופעות לוואי מתמשכות איתן היא נאלצה להתמודד, כולל עצירות קשה. רק לאחר שהיא הגיעה אל בית החולים לבחון מקרוב את הנושא, היא הבינה כי הסיבה לתופעת הלוואי המשונה היא אחרת לגמרי ממש שחשבה. צפו בקטע מתוך התוכנית TLC וראיון עם הזוג: 

בתוכנית TLC, אפשר לשמוע את סלטון אומרת לבעלה מייקל: "כואב לי כל כך, הגב שלי ממש כואב ואני לא מצליחה לעשות צרכים. כל מה שאני רוצה זה הקלה, אני לא יכולה לשאת את זה יותר". מרוב כאב, בני הזוג הופנו למיון בבית החולים כדי לברר הגורם לכאב העוצמתי ואחרי שלוש שעות של בדיקות הגיעה הבשורה – היא בהיריון. 

בגלל מגבלות הקורונה, מייקל נאלץ להמתין מחוץ לבית החולים בזמן שאשתו הייתה בבדיקה, וכשהיא יצאה היא הגישה לבעלה ברכב את הטופס שמבשר את הבשורה. "את רצינית", ענה הבעל בתגובתו הראשונית מרוב שהופתע, בעוד אשתו חיזקה את דבריה ואמרה שהיא נבדקה ארבע פעמים לפני שבישרה לו בצורה חד משמעית את הסיבה. 

ההיריון התגלה במהלך הבדיקה כאשר הרופא התכוון לעשות צילומי רנטגן לסלטון במטרה לאבחן מה מפריע לה להטיל את צרכיה. לפני ביצוע צילום רנטגן, הרופא רצה לוודא שהאישה לא בהיריון, מחשש לפגוע בתינוק, והופתע בעצמו לגלות שהיא אכן בהיריון ולא תוכל לעבור את צילום הרנטגן, כך שהסיבה לכאבים נפתרה מראש.