אמילי, בת ה-34 מבריסטול שבבריטניה, חשפה כיצד בגדה בבעלה, דווקא ביום הנישואין שלהם מבלי שבכלל התכוונה לכך. האישה, שחיה עם בעלה כבר מאז שהיו נערים, החליטה להירשם באתר ההיכרויות IllicitEncounters.com, שם אנשים נשואים יכולים להכיר אנשים נשואים אחרים. 

במטרה להכיר גברים אחרים ולחוות את סצנת הדייטים, אמילי יצרה קשר עם בחור בשם פול, אך אינה תכננה לקיים איתו יחסי מין. אחרי מספר מפגשים מהנים, אמילי נתקלה בפול בפארק בסמוך לביתה, דווקא ביום הנישואין שלה, והחליטה להצטרף אליו לפיקניק. אחרי בקבוק יין, אמילי סיפרה כי נהיו לה "משקפי אלכוהול", מה שאומר שהיא החלה להיות שיכורה ונסחפה עם הרגע. 

"כשראיתי את פול לראשונה ידעתי שהוא לא הטיפוס שלי, הוא היה רזה יותר מאשר בתמונות, אבל נהניתי בחברתו בצורה אפלטונית", אמרה אמילי. אלא שאז, באותו היום בו הייתה שיכורה, אמילי הלכה עד הסוף וקיים יחסי מין עם פול באמצע פארק קליפטון דאונס שבעיר. "אני אשקר אם אגיד שזה לא היה מרגש", אמרה אמילי. 

לדבריה, גם בעלה החל להשתמש באותה האפליקציה כדי להכיר נשים אחרות, אך שניהם החליטו כי לא יקיימו יחסי מין עם אנשים אחרים. "התחתנתי עם אהובי מילדות ושנינו קצת מאסנו אחד בשנייה ורצינו לחוות עוד אנשים כי התמסדנו מוקדם. אף אחד מאיתנו לא רוצה שהנישואין יסתיימו אך היינו להוטים לראות אנשים אחרים", אמרה. כמו כן, אמילי סיפרה כי מיד אחרי יחסי המין עם פול היא הפסיקה להתראות איתו מחשש שהקשר ביניהם יאיים על נישואיה.