מותג האופנה הבריטי כבר מזמן הפך למעצמה שמכתיבה לכולנו מה נלבש, והכוח שלהם באופנה יומיומית שמאפשרת לכולנו להיראות טוב גם בשגרת חיינו העמוסה.

מוורודים, טאי דאי, פרחוני, דנים, בוהו שיק וטונות של השראות משנות ה-90 – כל אלו מככבים בקולקציית האביב לנשים, לצד שיתופי הפעולה עם מעצבים  ומותגים מובילים כגון Emma Willis ודורותי פרקינס. הכוח של נקסט הוא במבחר העצום; מטי שירטים ושורטים בייסיקיים ועד חליפות מכנסיים, חולצות מכופתרות ושמלות פולו. מגוון הגזרות מאפשר לכל אחת למצוא בדיוק מה שמחמיא למבנה גופה, בשיא הטרנדיות ובמחיר כייפי. והצבעים? אביביים ומשמחים- מלבנים לחג, וורודים על כל קשת הגוונים, ירוקים, כתומים וכחולים. כי אביב זה גלידה וגלידה לובשים. גם טווח המידות הרחב מאפשר לכל אישה לחגוג, ועצה אישית- אל תפספסו את קטגוריית הנעליים ובגדי הים- גם אם אתן במידות גדולות. 

אתר NEXT. מחיר: 203 שקל (צילום: יח''צ)
אתר NEXT. מחיר: 203 שקל (צילום: יח''צ)

גם בקטגוריית הילדים הכה אהובה שלהן קולקציות מרעננות והמשך שיתופי פעולה עם מותגים נחשקים כגון Ted Baker London והעונה גם Little    Bird- המותג של ג'ולס אוליבר, אשת השף. הקולקציה של ליטל בירד (יעני ציפור קטנה) מורכבת מ-140 פריטים עם השראות משנות ה-70 וה-80. לצד אלו ישנה כמובן קולקציית הביסייקים הביתית של נקסט- שלא קיים כנראה הורה בישראל שלא מכיר. ורגע בנימה אישית- האיכות של נקסט נהדרת וזה כיף גדול להלביש את הילדים בבדים שמלטפים אותם, גם אם הם חוזרים מכוסים בבוץ. והשוס? המבחר העצום מאפשר גם ליצור סגנון אישי לילדים שמבחינתנו זה שיעור נהדר ביצירת בידול וטעם אישי כבר מגיל 0.

אל תפספסו את קולקציית BAKER של טד בייקר שהיא פשוט מושלמת והיינו שמחות לכל הפריטים שיש בה גם למידות שלנו.

Baker by Ted Baker - קולקציית קפסולה של NEXT  (צילום: יח''צ)
Baker by Ted Baker - קולקציית קפסולה של NEXT (צילום: יח''צ)

ואם כבר הורים, אז גם האבות והגברים בנקסט לא מקופחים. אמנם בקטגוריה הזו אין חידושים או שיתופי פעולה מרגשים- אבל כולנו יודעים שהמלתחה הגברית הישראלית מסתכמת בגופיות בייסיק, טי שירטים מגניבים, חולצות פולו ומכופתרות- וכאלה יש שם בשפע.

נקסט הפך לבית כולבו אינטרנטי ענקי ונח. יש בו מותגי בית והמון מותגים אורחים שווים כגון קלווין קליין, טומי הילפינגר, נייק, ריבר איילינד, קונברס, אדידס, ליפסי ועוד. 

הכוח הוא לא רק במגוון, הוא גם במחירים הנוחים (נשים 20-400 ₪, ילדים 30-300 ₪, גברים 20-140 ₪) וגם בעובדה שהמשלוחים שלהם מגיעים לרוב יותר מהר מלא מעט משלוחים בארץ- וכולנו יודעים שדחיית סיפוקים זה נושא בעייתי ואנחנו רוצים הכל מהר! הבאסה הגדולה מבחינתי שאי אפשר להזמין את הריהוט שלהם לארץ- כי העיצובים מהממים והמחירים שווים, אבל בסדר- נסתפק בקולקציית ההום סטיילינג הכייפית שלהם שלגמרי מקפיצה כל חלל בבית ממשעמם לסטייל.

האתר מציע שילוח חינם בתוך 4-7 ימים. קישור לאתר האון ליין בישראל  www.next.co.il