המפלגות החרדיות החלו ב"מסע געוואלד" להעיר את קהל הבוחרים המסורתי שלהן, ובמיוחד את המאוכזבים שנוטים להישאר בבית ביום הבחירות.  לצד הכלים המסורתיים של עידוד ציבור הבוחרים (פניות טלפוניות עם מסרים מוקלטים, פרסומים בעיתונות המגזרית, קריאות הרבנים), פעילה הפעם יהדות התורה גם בפלטפורמות שכמעט לא נכחה בהן בעבר – רשתות חברתיות כמו טוויטר ופייסבוק. לדברי אנשי מטה הבחירות של המפלגה, הפעילות ברשת נועדה להגיע לציבור המתחבטים וכן ל"חרדים העובדים", המכונים גם "החרדים החדשים". לדברי בכיר במפלגה, "אם לא נעביר אליהם מסר שהם מהווים חלק אינטגרלי מהציבור החרדי, אנחנו עלולים לאבד אותם למפלגות אחרות". 

במקביל, קיימה אתמול ש"ס כנס בחירות גדול בירושלים, שאותו כינתה "כינוס החירום של מועצת חכמי התורה". יו"ר המפלגה השר אריה דרעי אמר: "ליברמן ולפיד בונים על השאננות שלנו. הם יושבים בשקט ושמחים שהציבור שלנו עסוק בהכנות לפסח, כי המשימה שלהם היא ממשלה בלי החרדים ובלי נתניהו".

בתוך כך מובילים אביגדור ליברמן וישראל ביתנו קו תוקפני כלפי יאיר לפיד ויש עתיד, על רקע התחממות הקרב על קולות הציבור החילוני. אחרי שדרש מלפיד להתחייב שלא יישב בקואליציה עם ש"ס ויהדות התורה, צייץ אתמול ליברמן בטוויטר: "‏יאיר, עם דרעי בממשלה אין סדר יום ליברלי". ביהדות התורה מתמקדים מנגד ב"מטה עולים" שהקימו, שמפרסם סרטונים וחומרי תעמולה בשפה הרוסית, וברובם מתקפות על ליברמן ומפלגתו.