אבי ווילס, בת ה-21 מניו יורק, יצאה לחופשה עם בן זוגה, הארי קלפהאם, כדי לחגוג את יום השנה שלהם בצורה רומנטית וזוגית. במהלך החופשה, אחרי לילה סוער רווי באלכוהול באחד הברים המקומיים, הצעירה לא הרגישה טוב ונאלצה להישאר לנוח בחדרה באותו היום. בזמן שהיא ישנה בן הזוג התגנב מהחדר ויצא לפגוש אישה אחרת, אותה הם הכירו יחד בערב לפני, וקיים איתה יחסי מין. אחרי חודשים בהם השקר נשמר כסוד, הוא התגלה בצורה כואבת. 

"הארי תמיד אהב לראות את עצמו כבחור פלרטטן, אך הייתי החברה הרצינית הראשונה שלו וחשבתי שאוכל לשנות אותו", אמרה ווילס הצעירה והוסיפה: "במקום זאת, הוא הוכיח לי שטעיתי בדרך האכזרית ביותר בזמן שחגגנו את יום השנה שלנו". לדבריה של ווילס, השניים הכירו כשהייתה בת 19, ואילו הארי קטן ממנה בשנה. היא סיפרה כי לאורך כל הקשר חבריה הזהירו אותה: "את לא יודעת לאן את נכנסת", אך היא הייתה מאוהבת לגמרי. 

הארי ואבי  (צילום: רשתות חברתיות)
הארי ואבי (צילום: רשתות חברתיות)

בספטמבר 2019 הזוג נסע לחופשה בת עשרה ימים בפורטו ריקו, ובאחד הערבים הם הכירו קבוצה והצטרפו אליה. "אני זוכרת שהארי שתה יותר מדי והייתה קרבה מוזרה בינו לבין בחורה בשם סוזי, אבל העדפתי לדחוק את זה לחלק האחורי של מוחי ולהמשיך ליהנות. באחד הימים, ווילס קיבלה מכת שמש והתעלפה באמצע קניון הומה אדם, והחליטה לחזור לחדרה לנוח, בזמן שהארי המשיך להסתובב. 

"המחלה שלי השפיעה על יחסי המין שלנו בטיול אבל לא חשבתי שהוא ילך לחפש במקום אחר, במיוחד שאנחנו בחופשה יחד", אמרה ווילס. אחרי הבגידה, השניים המשיכו להיתקל בסוזי לאורך כל הטיול, שהגיבה בצורה קרה בכל פעם שראתה את הזוג. באחת הפעמים סוזי אפילו זרקה לאוויר: "מה שקורה בחופשה נשאר בחופשה", אך ווילס סירבה להאמין. כשלושה חודשים אחר כך, ווילס קיבלה הודעה באפליקציית הסנאפצ'אט מסוזי שכתבה: "שיגעתי את הארי בחופשה - פעמיים", וצרפה תמונה של השניים.

לבסוף ווילס הסבירה בראיון לאתר החדשות The Sun כי באותם הימים היא והארי נפרדו מסיבות אחרות לגמרי, אך עצם הידיעה על הבגידה עדיין כאבה לה. "היא חשבה שהגיע הזמן שאדע, למקרה שהוא עדיין חבר שלי", אמרה ווילס, והוסיפה: "זה היה כל כך זדוני ומחושב, היינו נתקלים בה אחר כך ומבלים איתה ואני היחידה שלא ידעה מה קרה מאחורי הגב שלי".