יועצה המשפטי של הליכוד, עורך הדין אבי הלוי, פנה ביום (חמישי) בדרישה דחופה להנהלת תאגיד השידור הציבורי, לאחר שהנהלתו החליטה לגנוז ראיון שנערך אתמול עם ראש הממשלה בנימין נתניהו עבור תחנת "מכאן" בערבית, וביקש כי הראיון שצולם ונגנז ישודר.

לטענתו של הלוי, הסיבה בגינה לא שודר הראיון היא העובדה שראש הממשלה לא התראיין באולפן של מהדורת החדשות של "כאן 11", והחלטה זו מנוגדת לחוק השידור הציבורי הישראלי ומצטרפת למקרים נוספים בהם הפר התאגיד את החוק, לטענתו.

בתאגיד השידור אף סירבו בימים האחרונים לראיין את נתניהו ב"כאן ב'" ובתחנת הרדיו בשפה הרוסית רק"ע, זאת, כך נטען, כדי "לסחוט" ראיון עם ראש הממשלה למהדורת החדשות שלהם.

מהליכוד נמסר כי "זוהי התנהלות שערורייתית ופוליטית של הנהלת תאגיד השידור הממומן מכיסם של אזרחי ישראל. אם התאגיד יגנוז את הראיון ולא ישדרו - הליכוד תעתור עוד הלילה לבית המשפט בדרישה לפרסום החומרים לאלתר".

מ"כאן" נמסר בתגובה: "ראש הממשלה מוזמן להתארח בכל פלטפורמות התאגיד. 'כאן' מחכים לקיום ריאיון עמו גם בטלוויזיה הציבורית בעברית כפי שעשה בכל הערוצים המסחרים, ותוהים מדוע הוא מתעלם מצופי 'כאן 11'".