העיתונאי החרדי, בני רבינוביץ' שוחח היום (שישי) עם ניסים משעל בתכניתו ב-103FM והביע את דעתו האישית על ראש הממשלה, בנימין נתניהו: "אני הייתי מאוד שמח שהוא יעוף לנו מהחיים הפוליטיים, הוא עשה פה קיטוב, שנאה והרס כל חלקה טובה". רבינוביץ' אף הוסיף כי זו לא דעתו בלבד: "אני יכול לומר בידיעה, לא בהערכה, שלא מעט חברי כנסת חרדיים היו שמחים בדיוק כמוני להגיע למצב הזה".

"אנחנו צריכים להיפטר מהאיש הזה שקוראים לו ביבי. חייבים. אין לנו מנוס אם אנחנו רוצים לחיות פה במדינה נורמלית", הסביר, "אני כבר לא מדבר על דמוקרטיה או על דברים כאלה, פשוט להיות אנשים נורמליים. לא כל היום לשנוא ולהשניא, ולהסית". 

על אמירתו של יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, על האוכלוסייה החרדית כי "צריך לשלוח אותם על מריצה אחת עד למזבלה הקרובה", אמר רבינוביץ': "זאת הבעיה. אין שום אפשרות להקמת קואליציה. אלא אם כן, הדבר שיותר סביר בעיניי, הוא שאף אחד מהצדדים לא יוכל להקים ואז הולכים לבחירות חמישיות". עוד אמר כי "המשמעות היא, מבחינת נתניהו, שהדיונים בבית המשפט מתחילים, העסק כבר מתחיל לרוץ בצורה מאוד מתקדמת. היום נתניהו לא נלחם בשביל להיות ראש ממשלה, הוא נלחם כדי לא ללכת לבית סוהר".

רבינוביץ' התייחס גם לתמיכתן של המפלגות החרדיות בנתניהו, והציג את הבעייתיות בעיניו: "מה אנחנו רוצים? לתת לגיטימציה לשחיתות? לתת לגיטימציה לכל דבר? אנחנו רוצים באמת להרוס את מערכת המשפט במדינת ישראל? אנחנו רוצים לחיות במקום שאין בו בית משפט? הפקרות מוחלטת? כל אחד יעשה מה שהוא רוצה?".

בהמשך השיחה התייחס לאחוזי ההצבעה של הציבור החרדי בבחירות: "יש פה שילוב קטלני. גם ערב פסח, אנשים עסוקים שלושה ימים לפני פסח. וגם יש כעס גדול על המפלגות החרדיות, על הנציגים החרדים". רבינוביץ' ציין כי להערכתו אחוזי ההצבעה יהיו נמוכים מהרגיל: "היה צריך להיות 100 אחוז הצבעה, ואין. יש 85 אחוז, 80 אחוז, 75 אחוז. נשבר לאנשים ללכת עוד פעם ועוד פעם".

"אם יש אחוז הצבעה נמוך המשמעות היא שהמפלגות הקטנות כן יעברו. ואם המפלגות הקטנות עוברות - זה לא לטובת נתניהו, וודאי. זה לא לטובת החרדים" סיכם רבינוביץ'.