בפעם האחרונה לפני הבחירות: חדשות 12 ו-13 פרסמו היום את הסקרים האחרונים שלהם והתוצאות דרמטיות. בכולם, נתניהו מוביל ומוסיף להתחזק בשני מנדטים בשני הסקרים, אך עדיין לא מגיע ל-61 המנדטים שיאפשרו לו להקים ממשלה- בסקר חדשות 12 הגיע ל-32 מנדטים, ובסקר חדשות 13 ל-30. יש עתיד יציבה עם 18 מנדטים בשני הסקרים.

תקווה חדשה של גדעון סער וימינה בראשות נפתלי בנט יורדות לתשעה מנדטים בסקר חדשות 12 ולעשרה מנדטים בסקר חדשות 13. הנתונים מהווים ירידה של מנדט לעומת הסקרים הקודמים שנערכו השבוע.

נתוני יתר המפלגות: הרשימה המשותפת וש"ס, שתיהן עם שמונה מנדטים ויהדות התורה עם שבעה מנדטים, בשני הסקרים. ישראל ביתנו נחלשה במנדט אחד בסקר חדשות 13 וקיבלה שישה מושבים, אך שבעה בסקר 12. מפלגת העבודה עומדת על שישה מנדטים והציונות הדתית עומדת על חמישה וארבעה מנדטים בכל אחד מהסקרים.

ומה לגבי מרצ, כחול לבן ורע"מ? שלושתן מגרדות את אחוז החסימה ומקבלות ארבעה מנדטים כל אחת בשני הסקרים כאשר המפלגה הכלכלית לא עברה את אחוז החסימה.

בשאלת ההעדפה לראשות הממשלה, על פי סקר חדשות 12, ראש הממשלה נתניהו מוביל עם 36% מכלל הנשאלים, אחריו – לפיד עם 23% תמיכה. סער ובנט הרחק מאחור: סער עם 12% ובנט עם 7% בלבד. בקרב מצביעי הימין – נתניהו מוביל בפער גדול, עם 57% העדפה. 

בסקר חדשות 12 נתניהו עם 38%, אחריו לפיד, שעלה ל-22%. אחריהם סער ובנט עם 11% כל אחד. במקרה ולנתניהו לא יהיה רוב לראשות הממשלה, 27% מהנשאלים השיבו כי הם מעדיפים לראות את לפיד בראשות הממשלה, אחריו 22% בחרו בבנט ו-19% בסער.