ROCO'S - פופ אפ כריכי ברוקלין של יוגב ירוס ומוש בודניק
הסיפור מתחיל בברוקלין שנות ה-30 של המאה הקודמת. האחים ג'ינו, וינו ורוקו, שלושה בנים במשפחת מהגרים איטלקית, המנסים להתערות בחברה האמריקאית, לא תמיד בהצלחה, מוצאים את עצמם מסתגלים כל אחד אחרת לארה"ב. רוקו היחיד מבינהם שפונה לכיוון המטבח ופותח חנות כריכים בסגנון איטלקי הנקראית "הירו"  שהופכת להצלחה מסחררת.
אמת או לא, מוש ויוגב התאהבו במקום והחליטו להביא אותם לארץ לפופ אפ של שלושה שבועות בשרונה מרקט. והתוצאה - Roco's: מזנון שבו שלושה כריכי הירו (שניים מבוססי רד סוס), קצת אלכוהול - ולקינוח, טירמיסו של אימא של רוקו. "לא באנו לעשות אוכל איטלקי קלאסי, מסורתי, אלא אוכל איטלקי-אמריקאי כיפי, שמח ושופע", אומרים אנשי "רד סוס קומפני", השף יוגב ירוס, מוש בודניק וגיא פסו.
בתפריט : מיטבולס הירו: קציצות בקר רכות, רד סוס, מוצרלה של עברי, פרמג'אנו, בזיליקום, רוקט.
מלנזנה הירו: נתח חציל צלוי, רד סוס, מוצרלה של עברי, פרמג'אנו, ריקוטה פרסקה, בזיליקום, רוקט.
איטליאן שיקאגו ביף: נתח בקר בצלייה איטית, מפורק מהעצם, ציר כהה, פיקל'ס. 
תוספות: Cheese it Up / Spice it Up כל הכריכים מגיעים בלחמניית פייזן בליווי פיקל'ס וקורנישונים תוצרת בית (48-52 שקלים).
עם הכריכים: באדווייזר מהברז / קיאנטי זול / פינו גריג'יו / שפריץ - מרטיני פיירו וסודה (15-30 שקלים).
רוקו'ס, שרונה מרקט, כל יום 11:00-22:00, שישי עד 14:00

רוקו'ז, כריך קציצו תהבשר (צילום: יונתן בן חיים)
רוקו'ז, כריך קציצו תהבשר (צילום: יונתן בן חיים)

שיתוף פעולה קולינרי מרגש בין ינות לה פורה, קייטרינג "הטריילר" והמגדלים מ"עלה עלה"
זהו שיתוף פעולה חווייתי שיוכל לרגש כל פודי, הן באירועים פרטיים והן באירועי חברות. אירוע כזה כולל סיור בין השדות של "עלה עלה", במהלכו ניתנים הסברים על הגידולים ומתבצע קטיף עצמי. בקצה הצעידה בין הערוגות יחכה שולחן ערוך ומעוצב, שבצמוד אליו השף יוסי שרף והצוות שלו ייצרו ממש מול הסועדים את הארוחה, בה ישולבו חומרי גלם מהשדות, גידולים מיוחדים, בשרים, דגים וגבינות ובליווי יינות. בארוחות של קייטרינג הטריילר תוכלו למצוא גם יינות של יקב הבוטיק "לה פורה בלאנש" של עקב בריס והיינן ברונו דרמון.
יקב לה פורה בלאנש: lfbwinery.com
קייטרינג הטריילר, שף יוסי שרף www.hatrailer.com
עלה הביתה www.alehonline.co.il

הטריילר של יוסי שרף ועלה עלה (צילום: גיל אבירם)
הטריילר של יוסי שרף ועלה עלה (צילום: גיל אבירם)

מסעדת פאסטל נפתחה מחדש עם תפריט חדש שכולו דגים ופירות ים טריים 
מסעדת השף פאסטל, נפתחה מחדש למחזיקי תו ירוק בלבד,שופצה והוכנה לפתיחה המחודשת עם תפריט מרגש שהכין השף קובי בכר על טהרת הדגים ופירות הים. הדגש בתפריט החדש נעשה כדי למקד את חווית הפיין דיינינג שקובי רוצה להעביר לצד שימוש בחומרי גלם מהטובים ביותר כגון אוייסטרים, סקאלופ ולובסטרים המגיעים טריים היישר מרנג’יס - השוק הסיטונאי בפאריס. גולת הכותרת: פלטת פאסטל רויאל | כל הים על הקרח, איולי קלאסי, מינוט רימונים וחמאת יוזו.  לקראת הקיץ, ייצא בכר למרפסת והבר החיצוני עם תפריט Raw Bar חדש לצד קוקטיילים מסקרנים ומוזיקה חיה. 
מנות מומלצות נוספות: סלט לובסטר חם | מדליוני לובסטר, קרם תירס "גילי", גזרים בחמאה חומה, כרישה ועירית 
אנילוטי פירות ים | שרימפס קריסטל, סקאלופ, ציר סרטנים, שום, צ'ילי ואורוגולה 
בודין פירות ים | נקניקיית שרימפס וסקאלופ, קרם תפוחי אדמה וחרדל מותסס, תרד תורכי, ציר יבשה, חמאה קרוסטסה ועלי חזרת מוחמצים .
שדרות שאול המלך 27, תל אביב   https://www.pastel-tlv.com/  

דג פריך של פאסטאל (צילום: חיים יוסף)
דג פריך של פאסטאל (צילום: חיים יוסף)


 רשת מעדניות "המזווה" מכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם שף יוסי שטרית
שבוע יעלו לראשונה על המדפים סנוניות ראשונות מקולקציית המוצרים המשותפת. בין המוצרים: 3 סוגי קבב: עם עמבה, בהרט וקבבטורקי. 
מהשרקוטרי יוצעו נקניקיה גלילית מבשר טלה ובשר בקר, 30% שומן טלה וסומק טהור ושיפוד טורקי תיאור השיפוד. ולצלייה ארוכה בתנור יוצעו נתחים מטובלים של  נתח  אונטריב ורוסטביף שייטל. במחלקת הכריכים:  יוצעו כריכים עשירים ומשביעים – ארוחה של ממש: 
מלך מרוקו:  ג'בטה עם טחינה גולמית, לימונים כבושים  ,פלפל שושקה קלוי, שום וכוסברה טריים, סלט מנגולד מרוקאי ורצועות כתף בקר
תרנגול עיראקי: ג'בטה שרופה עם טחינה עמבה, לימונים כבושים, בצל סומק ,ירך עוף מעושן וכוסברה טרייה מעל.
וכריך חמאה טפנד משמשים, רוקט, גבינת ברס בלו, בלסמי לבן מצומצם מעל.
וגם סדרת יוגורטים בתוספות מפתיעות:  יוגורט קינמון, יוגורט מלבי ויוגורט תפוזים וזהר.

אנשי המזווה ושף יוסי שיטרית (צילום: איליה מלינקוב)
אנשי המזווה ושף יוסי שיטרית (צילום: איליה מלינקוב)

בינז משיקה פחיות "קולד ברו".
לקראת האביב וליציאה המבורכת מהבתים, מותג הקפה BeanZ שהביא לכל בית את מהפיכת פולי החוואים הטריים, משיק לראשונה בפחית  קפה - Cold Brew המיוצר בתהליך ממושך וטבעי של חליטה קרה העשוי 100% פולי ערביקה משובחים המייצר משקה צלול בעל טעמים מתקתקים עדינים של קפה.
את ה-Cold Brew ניתן יהיה לרכוש בשלוש פחיות שונות: עם חלב קר, נטול סוכר לחלוטין או ממותק מעט. החל מחודש מרץ ימכרו המשקאות ברשת AM:PM, רשת קפה עלית וכן בבתי הקפה של Bean. מחיר: 10 ₪

קולד ברו של בינז (צילום: גל קלדרון)
קולד ברו של בינז (צילום: גל קלדרון)

חלות המשגעות והביתיות עם השניצל של "חלאתי" יגיעו בקרוב לשוק מחנה יהודה בירושלים
בעקבות משבר הקורונה, בני הזוג אימרי משה ותאיר גרטי מצאו את עצמם ללא פרנסה. הם החליטו לנצל את האבטלה שנכפתה עליהם, כדי להקים עסק של אפיית חלות בביתם שבירושלים ולמכור אותן לתושבי הסביבה באמצעות משלוחים עד הבית. החלות של "חלאתי" הפכו במהרה לשם דבר בירושלים וסביבתה, מדובר בחלות טריות בעבודת יד הכוללות שניצל, חציל ומטבוחה לפי מתכון מסורתי המגיע מבית סבתה של תאיר. בנוסף, יש גם חלה עם קציצות עיג'ה – קציצות ירק מופלאות מהמטבח העיראקי. בקרוב מאוד "חלאתי" ייצא מכותלי ביתם של בני הזוג, ויגיע לשוק מחנה יהודה: "אנחנו מאוד אוהבים את המקום ורוצים שיותר ויותר אנשים ייהנו מהחלות שלנו".

החלה של חלאתי הירושלמית (צילום: עדן מור יוסף)
החלה של חלאתי הירושלמית (צילום: עדן מור יוסף)

שיתוף פעולה בין יקב תבור לרשת "סי קפה"
רשת Si café חזרה לשגרה עם תפריט משודרג הכולל את מנות הדגל האהובות לצד מנות עונתיות ומנות משודרגות מהמטבח האיטלקי. רגל החג ולהשלמת החוויה השיקה הרשת מארזי יין חגיגיים של יקב תבור.
מארז האושר (119 ₪)  המכיל בקבוק של רעם -בלנד של ענבי שיראז וקברנה סוביניון מכרם עם 2 כוסות מעוצבות.
כל הטוב מהתבור (199 ₪) המכיל אדמה מרלו, אדמה קברנה סוביניון ובקבוק 750 מ"ל שמן זית איכותי מכרמי הזית של היקב
רשת Si café כוללת מספר רב של בתי הקפה הפזורים במתחמי תחנות הדלק של דור אלון ברחבי הארץ ולאורכו של כביש 6 המציעים חוויה של מטבח וקפה איטלקי המותאם לחך הישראלי עם שירות מלא במרבית הסניפים.

מארז תבור וסי קפה (צילום: יחצ)
מארז תבור וסי קפה (צילום: יחצ)

Lulu & co,  בר הקורנפלקס במנות מושחתות כשרות לפסח
Lulu & co, בר דגני הבוקר הראשון בישראל, של אושיית הרשת עומרי בן נתן משיק סדרה של מנות חדשות ומפנקות שכולן כשרות לפסח: חכם- קורנפלקס אלופים עם רוטב קרמל מלוח, וניל וכריות שוקולד מעל; רשע- קורנפלקס קוקומן + אלופים, סירופ שוקולד ושוקולד לבן; תם- קורנפלקס רולס נוגט עם כדורי שוקולד וחמאת בוטנים בציפוי קורנפלקס מצופה שוקולד; וזה שאינו יודע לשקול- קורנפלקס כריות נוגט + עוגיות שוקולד צ׳יפס כשל״פ, טופינג כריות נוגט וסירופ שוקולד.
במהלך חול המועד, תעשה הלולו שמח לכל המשפחה מהשעה 11:00 בבוקר עם טעימות של דגני בוקר חדשים שעדיין לא הגיעו לארץ; מבחני טעימה עיוורת לטעמי גלידה חדשים ועוד.
רוטשילד 37 ( פינת יבנה ) ת"א

חגיגות יום הקרונפלקס בלולו אנד קו (צילום: באדיבות הלקוח)
חגיגות יום הקרונפלקס בלולו אנד קו (צילום: באדיבות הלקוח)

גלידה 'אוטלו' מציגה טעמים חדשים ותציע טעם מיוחד ליום הבחירות – טעם של אחדות 
לקראת יום הבחירות – ב23/3 יצרה רשת גלידה אוטלו טעם מיוחד המורכב מ"טעמים" שונים מאוחדים, המשקפים את הרב-גוניות והיופי בחברה הישראלית. לכל אחד הזכות להצביע ולהשפיע!  הטעמים בגלידת הבחירות הם: קרם חלב עם שבבי שוקולד מכל הגוונים: מריר, חלב, לבן, בלונדי ורובי.  טעם הבחירות, יוצע בסניפי הרשת במהלך יום הבחירות בלבד - 23.2. בתזמון מושלם עם ההקלות בסגר, גלידה 'אוטלו' מציגה טעמים חדשים נוספים המשלבים בתוכם שברי שוקולד ייחודים, ביניהם: גלידת יוגורט עם שברי שוקולד רובי וקרמבל קקאו  וג'נדויה אוטלו – שוקולד חלב עם קרם אגוזי לוז ושברים של שוקולד פיסטוק. בנוסף, גלידת יוגורט אמרנה טבעונית מפתיעה על בסיס חלבון אורז וסוכר סלק. 

אטלוטעמים חדשים (צילום: סער נווה BY פינק מי)
אטלוטעמים חדשים (צילום: סער נווה BY פינק מי)

לנדוור מגיעה לפולג
חברת הקפה מתרחבת עם רשת חנויות הקונספט ופותחת חנות רביעית באזור התעשייה של נתניה.
החנות החדשה שנפתחה בפולג, מצטרפת לחנויות הקיימות של קפה לנדוור הממוקמות ברמת גן, רמת החייל וחולון. החנות החדשה נפתחה באיזור התעשייה הגדול בנתניה, רחוב האומנות 5 שבפארק פולג. החנות מציעה את מגוון המוצרים של חברת לנדוור – פולי קפה, קפסולות, מכונות אספרסו, מטחנות קפה, מקציפי חלב, ספלים, קפה שחור ומוצרים נוספים הנלווים לקפה לצד צוות יועצי קפה שיוכלו להתאים לכל לקוח את מה שהוא זקוק לו.

לנדוור חנות קונספט (צילום: יחצ)
לנדוור חנות קונספט (צילום: יחצ)

טיב טעם מגייסת תרומות לבית השאנטי
בכירי טיב טעם, בראשם: חגי שלום מנכ"ל ובעל השליטה בטיב טעם, יוסי שליו - סמנכ"ל הסחר והשיווק ערכו ביום חמישי האחרון טקס חגיגי לבית השנטי, אליו הגיעו: מריומה קליין שנטי- מייסדת ומנכ"לית בית השנטי, ואפרת קצור – פיתוח משאבים.
במסגרת הטקס נחתם מבצע גיוס התרומות של רשת טיב טעם בסניפיה, שגייסה לטובת העמותה תרומה בסך 142,075 אלף

בכירי טיב טעם ומייסדת בית השאנטי (צילום: יחצ)
בכירי טיב טעם ומייסדת בית השאנטי (צילום: יחצ)