פוסט ברשת החברתית Reddit חשף כיצד זוג, שניסה לפלפל את חיי המין שלהם, נקלע לסיטואציה מסובכת במיוחד. בפוסט סיפר הגבר כי הוא ואשתו החליטו לנסות לקיים שלישיה עם אישה נוספת, אך מבלי שהוא התכוון האישה השנייה נכנסה להיריון וטלטלה את מערכת היחסים בין בני הזוג. 

הבחור, המכונה ThrowRAPregnantMF22 ברשת כתב: "בת הזוג שלי רצתה שנעשה שלישיה והחלטנו לעשות זאת עם אחת מחברותיה כי לא רצינו להכניס אישה זרה אלינו למיטה". החברה המשותפת, כבר מזה חמש שנים, הצטרפה את האקט הסוער של הזוג לפני כחודשיים וגילתה לאחרונה כי היא בהיריון מאותו הגבר. 

היריון, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
היריון, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

לדבריו של הגבר, הוא קיים יחסי מין עם החברה המשותפת, בזמן שבת זוגו הסתכלה עליהם מהצד, ולטענתו הוא התכוון להוציא את איבר המין שלו בזמן, אך לא הספיק. על אף שהאישה השלישית נוטלת גלולות למניעת היריון, היא בכל זאת נקלטה – והמצב הפך למסובך במיוחד. "אני מניח שאני אהיה אבא. אשתי אמרה שזה בסדר מבחינתה ואני לא מצליח להבין אם היא שקרנית טובה או דוברת אמת", כתב הבעל. 

"החברה המשותפת רוצה לשמור על התינוק, אשתי בסדר עם זה ואני מרוויח מספיק כסף כדי לפרנס את המשפחה. ייתכן ונקים משפחה משותפת יחד עם חברתה, למרות שבעייני זה מוזר מאוד", הוא כתב. לבסוף הוא סיכם כי הוא אוהב את אשתו ורוצה לחיות איתה, אך גם רוצה לדאוג לבנו העתידי. משתמשי הרשת החברתית היו המומים מהסיטואציה המורכבת, כפי שכתב אחד: "אני לא יכול לראות דרך בה זה מסתיים טוב. זה לא כל כך סביר שאשתך תהיה בסדר עם זה, במיוחד אם יהיה לך ילד משותף רק עם חברה שלה".