ישיבת הסיעה של מפלגת ישראל ביתנו, שהתכנסה בסוף השבוע כדי לסכם את שלושת חודשי הקמפיין ולהיערך לקראת יום הבחירות, עמדה בסימן מתקפה אישית חריפה של יו"ר המפלגה ח"כ אביגדור ליברמן נגד ראש הממשלה, שלדבריו "אינו כשיר לכהן כראש ממשלה". 

"אני מכיר את נתניהו היכרות רבת שנים, ואני מודאג מאוד ממצבו ומהשלכות המצב עלינו", הוסיף ליברמן. "עקבתי אחר הופעותיו האחרונות, תנועות הידיים, שפת הגוף, העיניים המתרוצצות בחוריהן, השכחה הפתאומית, גם של גודל גירעון המדינה, התקפי הזעם וההחלטות הבלתי סבירות והמסוכנות, כמו סגירת המרחב האווירי לטיסות לירדן. להערכתי, הבן אדם לא עומד בלחץ, וזה עוד לפני שהוספנו את מה שעובר עליו כשהוא מגיע הביתה".

יו"ר ישראל ביתנו המשיך להביע את חששותיו בנוגע למצבו של נתניהו כשהוסיף: "איני רופא, אין בידי כל מידע רפואי, ולצערי אין במדינת ישראל חובה - כמו במדינות אחרות בעולם - לחשוף את התיק הרפואי של ראש הממשלה, אך אני סבור שנתניהו לא כשיר עוד לתפקד כראש ממשלה, וכאיש ציבור אני מרגיש שמוטלת עליי החובה להתריע".

בהמשך זעם ליברמן על בני גנץ וירון זליכה, שמתעקשים להמשיך בהתמודדות למרות הסקרים, ואף שנפילה שלהם עלולה, לדבריו, "לעלות לגוש השינוי בכ־4 מנדטים. "על פי כל ההערכות, גנץ לא יעבור וישרוף כ־3 מנדטים. זליכה בטוח יישאר בחוץ ויזרוק לפח עוד כחצי מנדט עד מנדט. צריך לשכנע אותם לרדת מהמרוץ בדקה ה־90, ובכך להגביר את הסיכויים לשינוי. מופעלת עליהם מסכת שכנועים, ויש לקוות שהמאמץ יניב פרי ושהם יקבלו החלטה אחראית. הקרוב מאוד צמוד ואסור לעשות טעויות", סיכם ליברמן.