אמש הגיעו מרבית ראשי המפלגות לראיונות בתוכנית פגוש את העיתונות עם רינה מצליח. בעת חילופי המתראיינים נרשמו מפגשים בין חלק מהפוליטיקאים מול המצלמה. קווה שפרן, מומחה לשפת גוף ומחבר הספר 'סודות נתניהו', הסביר בסרטון מי ניצח ולמה ומדוע נתניהו עשה בשכל כשהחליט לא להתעמת עם לפיד. 

גדעון סער מול נפתלי בנט
"בנט משדר כוח. הוא היוזם, מפגין שליטה במצב. היד שטופחת על גבו של סער כמה פעמים היא כאילו חיבה, אבל רק כאילו. היא בעצם נועדה לבטא כוח. בעצם, בנט עושה כאן סיבוב על גבו של סער. פטרונות במסווה של ידידות". לעומת זאת, "סער נאלץ להפגין חיבה, אבל הוא אפילו לא מישיר מבט לעבר בנט. הם שונאים אחד את השני". 

מרב מיכאלי מול ניצן והורוביץ 
מיכאלי נותנת יד קרה וכפופה כמו מלכה שנותנת יד לנתיניה. ממש אין כאן ידידות. הורוביץ מנסה להזיז אותה, שתשב כבר, אבל מרב לא תיתן לגבר להגיד לה איפה לשבת. היא זאת שלוקחת את המקום הפיזי. תנועות נחרצות. יו"ר מרצ נאלץ להניח יד על המנדטים הרגישים שלו". 

בנימין נתניהו מול יאיר לפיד (שלא התראיין)
"לפיד בחר לא להיות נוכח על המסך, בכלל לא הגיע להתראיין. בסוף זה נתפס כחולשה ומרדים את השטח. זה לא יוצר מומנטום. מבחינת נתניהו זו הייתה הופעה בינונית אבל עדיין טוב מאוד שלא התעמת עם לפיד, כי עימות היה גורם להם להיראות שווי כוח וזה רק היה מחזק את לפיד כי תמיד למותג החלש". 

הסרטון הוא מקרה מבחן מתוך הקורס הדיגיטלי לשפת גוף רטוריקה וכריזמה 'סודות נתניהו ומנהיגי העולם' שמלמד את שיטות המנהיגים להופעה והשפעה. הקורס לשפת גוף ורטוריקה הוא המשך לרב המכר 'סודות נתניהו' שחשף את אוצר המסמכים הפרטיים של ראש הממשלה. קוה שפרן הוא מנכ"ל חברת 'להופיע להשפיע בע"ם' להפקות ואימוני תקשורת. לשעבר כתב מדיני בגלי צה"ל, מפקד בית הספר הצבאי לתקשורת, מדריך במדרשה הלאומית למנהיגות ומומחה לשפת גוף ורטוריקה.