אילנה ראדה, אמה של תאיר ראדה, התראיינה היום (ראשון) בערוץ 12, זאת על רקע הסרט הדוקומנטרי על חייה של אולה קרבצ'נקו, הלוא היא א"ק מהסרט "צל של אמת". אילנה טענה כי היא ניסתה "ליצור קשר עם א"ק דרך אנשי הקשר שלי לפנות אליה ולדבר איתה, כולל גם עם א"ח (שהיה בן זוגה), הם לא נענו. א"ח ניסה, קבע איתנו וסירב להגיע".

כשנשאלה מדוע עשתה זאת, השיבה: "רציתי לשמוע אותה ולראות אות מקרוב, שיבינו דבר אחד. מכל הסיפור הזה מי שאשם פה ומי שכשל פה זו המשטרה והפרקליטות. זו ראיה שנכון שהובאה בסדרה 'צל של אמת', אבל זה רק מראה את הכשל המאוד מוקצן. איך לוקחים ראיה, ולא משנה אשמה או לא, אנחנו לא פה כדי לקבוע כי יש את העליון שיכריע בשבועות הקרובים בעניינה".

תאיר ראדה, רומן זדורוב (צילום: צילום באדיבות המשפחה, פלאש 90)
תאיר ראדה, רומן זדורוב (צילום: צילום באדיבות המשפחה, פלאש 90)

היא והבהירה כי אין לה שום רצון לשים את המקרה מאחור: "לא ממש לא. אני קברתי את הילדה שלי בת 14, ילדה מצטיינת, ילדה מוכשרת, ילדה שכל החיים היו לפניה. ילדה שהלכה לבית הספר ללמוד ונרצחה סתם כך. למה שאניח לזה? את בתור אמא תניחי לזה? אני רואה שקר אחרי שקר וסדרות שמנסות לייפות ולטייח את הדבר".

עם זאת, היא סיימה באומרה כי היא מקווה שהסאגה הארוכה תסתיים: "הפרשה הזו תיסגר ובקרוב מאוד, אני מקווה. אני עדיין מאמינה בבית המשפט העליון שאליו אנחנו נגיע נחושים יותר מתמיד ואנחנו בשאיפה מאוד גדולה שתיק הרצח של תאיר יפתח. הכל מסתתר שם. יש ראיות, וידויים, יש כל מיני דברים, יש בדיקות DNA שמדינת ישראל והפרקליטות מסתירים מאיתנו. אני לא אתן לאף אחד לקחת את הבת שלי, ולהפוך אותה למספר ולסטטיסטיקה".