סופה לנדבר, השרה לשעבר מטעם ישראל ביתנו, פרסמה הערב (ראשון) סרטון בפייסבוק ובו היא תוקפת את ליברמן: "אתם מצביעים עבור מפלגה שתמיד מכרה את עצמה כמפלגת ימין. איווט מוכן לשבת עם הרשימה המשותפת, הוא דיקטטור והכול עושים לפי דרישה שלו, הוא שונא את כולם. הוא בחיים לא נתן לנו אישור להעביר חוקים של דת ומדינה, יש לו סלידה מהומואים".

לסרטון בן חמש הדקות שפרסמה, צירפה את המילים הבאות: "פנייתי לאזרחי ישראל: יום לפני הבחירות החלטתי לשבור שתיקה שכפו עליי ולהעביר מסר חשוב למצביעי ישראל ביתנו, שבמהלך 15 שנה הייתי נאמנה להם. אינני יכולה להרשות לעצמי להמשיך עם שתיקתי. כל האמת על אביגדור ליברמן שאתם צריכים לדעת".

פנייתי לאזרחי ישראל: יום לפני הבחירות החלטתי לשבור שתיקה שכפו עליי ולהעביר מסר חשוב למצביעי ישראל ביתנו, שבמהלך 15 שנה...

Posted by Софа Ландвер on Sunday, March 21, 2021


לדבריה, "היום ליברמן שונא את החרדים ומוכן לזרוק אותם לפח הזבל, אבל עד לפני שנתיים התנשק עם כולם באולם המליאה של הכנסת, עם דרעי, עם ליצמן, עם כולם. אתם צריכים לדעת מיהו ליברמן, הפרצוף האמיתי. הוא מנצל וזורק, אין לו שום דאגה, רק שנאה שנאה ושנאה. מה קורה עם אותם הקשישים? הוא ינצל אתכם בבחירות וישלח, כמו ששלח את אלו שהיו נאמנים לו, ואחרי שניצל - שלח".

סופה לנדבר (צילום: מרק ישראל סלם)
סופה לנדבר (צילום: מרק ישראל סלם)


"בחיים לא הייתה לו דאגה לעולים החדשים - דיבורי סרק. אני הכרחתי אותו. אם אתם חושבים שהיום הוא ינסה לדאוג לקשישים ולפנסיות, אתם טועים. אני קוראת לכם, אל תתנו לבזבז את הקול על ישראל ביתנו, אל תצביעו ליברמן, הוא משקר. הוא מטעה אתכם".

בתוך כך, ממפלגת ישראל ביתנו נמסר בתגובה: "צר לנו שסופה לנדבר בחרה להמיר כעסים ותסכולים אישיים מכך שלא שובצה לרשימת ישראל ביתנו לכנסת לשקרים והשתלחויות אישיות ביו"ר המפלגה. אנחנו מאחלים לגב' לנדבר בריאות והצלחה בהמשך הדרך".