ציפי לבני תצטרף בימים הקרובים לדירקטוריון חברת בזק על תקן דירקטורית חיצונית. כך נודע ל"מעריב" היום (שני). מינויה של לבני, שנבחרה על ידי ועדת איתור בדירקטוריון, כפוף לאישור האסיפה הכללית. היא תשמש כחברת ועדת הביקורת, המאזן והתגמול.

בתשובה לפניית "מעריב" אישרה לבני את דבר המינוי והוסיפה: "עד לפרוץ מגיפת הקורונה עסקתי בעיקר בהרצאות באוניברסיטת הרווארד שבבוסטון, ובמקומות נוספים בעולם ועד לאחרונה בתפקידי ייעוץ. תחום התקשורת הוא בהחלט מעניין ומאתגר, וחברות בדירקטוריון בזק מעניינת אותי".

עוד לפני כניסתה לפוליטיקה, שימשה לבני בתור מנהלת רשות החברות הממשלתיות ולאחר הצטרפותה לפוליטיקה, עמדה בראש מפלגת קדימה. השליטה בבזק מוחזקת על ידי קרן סרצ'לייט באמצעות B קומיוניקיישן ועל ידי משפחת פורר. דודו מזרחי מנהל החברה וגיל שרון יו"ר הדירקטוריון. הדירקטוריון יתכנס מחרתיים לאישור הדוחות הכספיים השנתיים.

בתשובה הנוגעת למצב המערכת הפוליטית והבחירות לכנסת שיתקיימו מחר, הוסיפה לבני: "הציעו לי לחזור למערכת הפוליטית, אך במצב הנוכחי, אני צריכה לדעת שאחרי 20 שנה בפוליטיקה אני עדין מסוגלת לייצר שינוי מהותי. כרגע לצערי הכוח אינו בידיים שלי ואפשרות לריצה עצמאית לא נראתה לי. החלטתי הפעם שלא להצטרף לשום מסגרת פוליטית".

לבני מעריכה שלא צפויות להיות בחירות חמישיות גם במקרה של תיקו בין הגושים. לדבריה, "שום מפלגה פוליטית אינה יכולה להרשות את זה לעצמה. סיבוב חמישי של בחירות, ישחוק את המפלגות הקיימות (ובהם הליכוד) וגם את החדשות, ולכן כולם יעשו מאמץ עליון להקים ממשלה".
עוד אמרה: "חברים בסביבתי נמצאים בכל החודש האחרון במצב של דכדוך מהאפשרות שנתניהו ינצח מחר בבחירות ואני מציעה להם לחכות לתוצאות. גם אם נתניהו ינצח בבחירות, זה יהיה לא פשוט לנהל ממשלה הנשענת על רוב של 61 חברי כנסת".