לאחר שהפרקליטות הודיעה אמש על סגירת התיקים נגד אפי נוה והשופטת כרייף בפרשת "מין תמורת מינויים", שוחח הבוקר (שני) עו"ד גיא בוסי עם ינון מגל ובן כספית ב-103FM, העניק את פרשנותו להחלטה ומחה נגד העוול שנעשה, לדבריו, לנוה.

"לאפי נווה ביצעו מבצע חיסול. הציבור צריך להבין: מבצע החיסול איננו קשור לאפי נווה, אלא לאליטה שאומרת לכל אלה שהגיעו ונמצאים בנקודות משפיעות - 'אם לא תנהגו בדיוק כמונו חד דינכם מיתה'. אנשים אומרים שאפי נווה הצליח, איזה הצליח? הוא הושמד, הוא לא יו"ר לשכת עו"ד, הוא איננו חבר בוועדה למינוי שופטים, הפרקליטות הצליחה. אפי נווה זה המקרה היחיד בהיסטוריה שהמשטרה אומרת עבירה קטנה, ופרקליט המדינה דאז שי ניצן אומר לא, לא, לא שוחד מיני מעבר לעבירת הפרת אמונים, זה דבר נורא. האם יעלה על הדעת שלעבירה שכביכול צריך לבצע אותה אפשר לבוא מעוולה מפלאפונים שנפרצו?? איך זה ייתכן?", אמר עו"ד בוסי.

"עם כל הכבוד, יש יו"ר לשכת עו"ד עם עבירות חמורות עשרות מונים לפני אפי נווה שנתנו לו להמשיך בתפקיד, כי היה מתואם עם מי שהיה צריך להיות מתואם. עבירות שקשורות בדברים נוראיים ובכל זאת הכשירו, לאפי נווה עשו מבצע חיסול. הסיבה שהוא נמצא איפה שהוא נמצא זה כי הוא סירב לשים את שי ניצן כמועמד לביהמ"ש העליון, וצריך להגיד את זה. הסיפור הזה הוא סיפר חמור כי בזמן אמת אמרתי את זה, כל סיפור של העברת הגבול, כמה כתבי אישום הוגשו על עבירה זהה בישראל בעשור האחרון? אפס", הוסיף.

"קראתי את ההחלטה, מזלו שהיה לו את עורך הדין בן צור, הוא הציל אותו. הצדק שיעשה זה שהוא ייבחר ללשכת עו"ד ואומר את זה מי שלא בחר בו. נכון הדברים חמורים אבל מה עם מבצע החיסול? לא רצו אותו חבר בוועדה למינוי שופטים. משפטית אני אומר בצורה הכי ברורה -היה ברור מראש שלא ניתן להשתמש בראיות שהושגו שלא כדין לעבירה חמורה מעצם ההפרה. זה היה ברור", סיים עו"ד בוסי את דבריו.