ראש הממשלה בנימין נתניהו, אמר הערב (שני) בריאיון לגל"צ: "מה שגדעון ובנט הסתירו במשך חודשים מתגלה ערב בחירות. כשבנט וגדעון קורסים בסקרים הם מתחילים לומר את האמת: הצבעה עבורם תביא ממשלה עם לפיד ובחירות חמישיות".

דבריו נאמרו ברקע הודעתו של גדעון סער בתוכניתו של רפי רשף, שם הבהיר כי "לא שולל רוטציה, גם עם לפיד וגם עם בנט". הוא הוסיף כי "אני לא הייתי חותם על מסמך ששולל ישיבה תחת לפיד כי אני לא מגביל את עצמי. לדוגמה, לא הייתי אומר שאני שולל את לפיד גם ברוטציה".

בנט חותם על המסמך בערוץ 20 (צילום: צילום מסך ערוץ 20)
בנט חותם על המסמך בערוץ 20 (צילום: צילום מסך ערוץ 20)

אמש, יו"ר ימינה, נפתלי בנט, התראיין בערוץ 20 באולפן הפתוח עם בועז גולן, שם חתם בשידור חי על מסמך לפיו לא יאפשר ללפיד להיות ראש ממשלה, גם לא ברוטציה. זאת, בתמורה לחתימתו של נתניהו, על כך שלא יקים ממשלה שתשען על קולותיו של מנצור עבאס. 

במהלך הריאיון, פנה לנתניהו ואמר: "ראש הממשלה אני מכבד אותך. באתי לעימות. בוא נדבר. אבל הבטחתי מסמך. נתניהו מריץ ספין במליוני שקלים כאילו אני אכתיר את לפיד לראש הממשלה. לעולם ובשום תנאי אני לא אתן את ידי להקמתת ממשלה בראשות יאיר לפיד, לא בשום דרך. אני איש ימין והוא שמאל, לא אפעל נגד הערכים שלי. היחיד שבאופן סיסתמטי הולך עם השמאל, זה נתניהו".