לפחות עשרה בני אדם נהרגו במהלך בטבח שהתרחש במהלך הלילה (בין שני לשלישי) בסופרמרקט בבולדר שבקולורדו. המשטרה דיווחה כי החשוד בביצוע הירי הקטלני נעצר. אחד ההרוגים באירוע הקטלני הוא השוטר אריק טלי בן ה-51, ששירת במשטרה המקומית מאז שנת 2010. טלי היה אחד השוטרים הראשונים שהגיעו לזירת האירוע, שהתרחש בסביבות השעה 14:30 שעון מקומי, כאשר המשטרה קיבלה דיווח על יריות ועל אדם שנראה כשהוא מסתובב עם רובה סער. גורם בכיר במערכת אכיפת החוק אמר לרשת CNN כי הנשק בו אחז היורה היה רובה AR-15.

מסוק תיעד מהאוויר את מעצרו של אדם, שנראה כשהוא יוצא מהסופרמרקט אזוק, כשהוא ללא חולצה ועל גפיו כתמי אדם. הוא נלקח מהמקום באמבולנס בליווי משטרתי, כאשר עדיין לא ברור האם הגבר המדובר היה מעורב באירוע הירי. המרכול עדיין מוגדר כזירת פשע פעילה, וכוחות רבים עדיין נמצאים במקום. 

עד ראייה בשם דין שילר העביר בשידור חי את אירוע הירי והגעת כוחות המשטרה במקום. בסרטון שצילם נראים אנשים שוכבים על הרצפה בתוך החנות ומחוצה לה, וניתן לשמוע קולות ירי. בהמשך הסרטון נשמע שילר כשהוא מפציר באנשים להתקשר למוקד החירום, תוך שהוא מציין: "אנחנו לא יודעים האם היורה נמצא כעת בתוך החנות". בהמשך נראה כשהוא פונה לאדם אחר, שנראה כעובד החנות, שציין כי היורה ננכס לחנות. "אלוהים, אנשים נורו בתוך הסופרמרקט", אמר, תוך שיריות קוטעות את דבריו.

אירוע ירי - טבח במרכול בקולורדו (צילום: Chet Strange/Getty Images)
אירוע ירי - טבח במרכול בקולורדו (צילום: Chet Strange/Getty Images)

גבר ואישה צעירים שהיו בחנות במהלך הירי סיפרו לרשת KMGH על רגעי המתח. "שמעתי ירייה, ומיד אחרי מספר יריו נוספות. מיד רצתי לכיוונה ויצאנו מכאן דרך דלת החירום", סיפר הבחור, "חזרתי לעמוד ליד יציאת החירום ועזרתי לאנשים לצאת מהמקום". הוא טען כי לא הצליח לראות את היורה. עד ראייה נוסף, גבר בשם ריאן בורובסקי, שהיה בחנות במהלך ההתרחשויות, סיפר בראיון ברשת CNN כי "האנשים החלו לרוץ מהמקום כאשר נשמעה היריה השלישית. אני עדיין לא מאמין שזה קרה פה".

הוא הוסיף: "בולדר מרגישה כמו בועה, והבועה התפוצצה". בורובסקי סיכם כי "הרגשתי שזה המקום הבטוח ביותר באמריקה, וכמעט נהרגתי בגלל שהלכתי לקנות פחית סודה ושקית צ'יפס".

כמו כן, במהלך הלילה צייצו במשטרה המקומית על מה שנשמע כאירוע נוסף, במסרגתו האנשים הנמצאים במרחק של כחמישה קילומטרים מהזירה הנוכחית מתבקשים להיכנס למסתור בעקבות "דיווח על אדם חמוש ומסוכן". עם זאת, במהלך הלילה ציינו גורמי משטרה כי האירוע השני אינו קשור לטבח בסופרמרקט.