אם בתקופות השיא "האח הגדול" פרקים של התוכנית היו מניבים כ-30 אחוז רייטינג ויותר, המצב הנוכחי של התוכנית האהובה שונה באופן משמעותי. פרק הגמר של "האח הגדול", עם הזוכה הגדולה של העונה, זהבה בן, זכה לנתון רייטינג מאכזב במעט, יחסית לפרקים אחרים במהלך העונה. 

רגע השיא של העונה, על פי הנתונים בהתפרסמו היום (שלישי), עולה כי פרק הגמר ששודר ברשת זכה ל-20.1% רייטינג. כך למשל, נתוני הרייטינג הראו כי לפני כמה שבועות, פרק ההדחה של יהודה יצחקוב מבית האח זכה לאחוז רייטינג גבוה יותר. 

עם זאת, הנתון של הגמר מתקרב לשיא העונתי בפרק ההשקה. כצפוי, הגמר ששודר ברשת זכה לנתוני רייטינג גבוהים יותר מול המתחרה בקשת – "נינג'ה אולסטארז", שזכתה ל-13.1% אחוזי רייטינג. 

כזכור, אחרי 108 ימים מלאי דרמות, תהפוכות, עזיבות והדחות מרגשות ומעוררות סערה, גמר "האח הגדול" 2021 הגיע לשיאו כשבסופו הוכרז כי זהבה בן היא הזוכה הגדולה בפרס הנכסף של מיליון שקלים.

על רקע הנתונים של תוכניות הפריים-טיים בערוצים, קשת ממשיכה להוביל כמעט בכל הפרמטרים האחרים. בזירת המהדורות החדשות, קשת זכתה אמש ל-16.3%, לעומת מהדורת החדשות המרכזית של רשת, שזכתה ל-10.3%. בתוכניות הבוקר: קשת ו"חדשות הבוקר עם ניב רסקין" זכתה ל-4.4%, לעומת "העולם הבוקר" של רשת, שזכתה ל-3.5% אחוזי רייטינג.