אחרי השנה הקשה שעברה על כולנו, עולם האופנה הישראלי החליט להפיח רוח חיים בענף ולהוציא לפועל את שבוע האופנה 2021. האירוע, שנערך בשיתוף עם רשת 13, התקיים בתחילת החודש במתכונת שונה: כל התצוגות של שבוע האופנה “קורנית" נערכו בחללים שונים בשטחי מוזיאון ארץ ישראל בתל אביב, שמארח בימים אלו את “גוף ראשון, טבע שני" - הביאנלה לאומנויות ולעיצוב. את התוצר הסופי נוכל לראות בשידורי רשת במהלך חול המועד פסח.

בין המעצבים ובתי האופנה שלקחו חלק באירוע האופנה נמצא את שי שלום, שחר אבנט, אלון ליבנה, ענבל דרור, ששון קדם, אפרת קליג, טובל'ה, מעוז דאהן לנובוריש דוג, אסיה, הילי ארי, ויוי בלאיש ונדב רוזנברג ל־northen star.

שי שלום שבוע האופנה קורנית  (צילום: אבי ולדמן)
שי שלום שבוע האופנה קורנית (צילום: אבי ולדמן)

גם אלמביקה, עידו לרוס, רונן חן, דורין פרנקפורט, דרור קונטנטו, שלומית אזרד, משכית, בננהוט ולארה רוסנובסקי הפגינו נוכחות. וכפי שתוכלו לראות ממש בקרוב, רבות מהקולקציות הוקדשו לשמלות ערב, כך שעונת האירועים ששוב הפכה לרלוונטית, עומדת להיות ממש שמחה.
רונן חן תצוגת קיץ 2021 (צילום: אבי ולדמן)
רונן חן תצוגת קיץ 2021 (צילום: אבי ולדמן)

בין שטף תצוגות האופנה בלטו גם אלו שהציגו שיתופי פעולה קריאטיביים במיוחד. למשל חממת מפעל הפיס או טבע נאות בשיתוף שנקר - בית הספר הגבוה לאופנה, ומילקי שטראוס בשיתוף עמותת רוח נשית.
טבע נאות ושנקר שבוע האופנה קורנית (צילום: נוי ערקובי)
טבע נאות ושנקר שבוע האופנה קורנית (צילום: נוי ערקובי)

בערב הגאלה, שירה איסקוב צעדה על הבמה בשמלת סטרפלס בתצוגה שהייתה הצדעה לשירה, שכזכור, סיפרה בראיון ב"עובדה" כי בעלה לשעבר, הנאשם כי ניסה לרצוח אותה, אסר עליה ללבוש שמלת סטרפלס שאהבה מאוד.
שירה איסקוב (צילום: רפי דלויה)
שירה איסקוב (צילום: רפי דלויה)

תצוגה מעניינת נוספת הייתה של חנה בן סימון, בעלת המותג CB FASHION, מעצבת חרדית שהציגה קולקציה צנועה אך שיקית, שחוצה מגזרים. 
CB FASHION שבוע האופנה קורנית (צילום: הגר בדר)
CB FASHION שבוע האופנה קורנית (צילום: הגר בדר)