בזמן נאום נתניהו: מטוסי קרב ומסוקי קרב של חיל האוויר של צה"ל תקפו הלילה (בין שלישי לרביעי) יעדים של חמאס ברצועת עזה, בהם אתר לייצור אמצעי לחימה רקטיים ועמדה צבאית. זאת בתגובה לשיגור הרקטה אמש לעבר באר שבע בעת שראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בעיר לרגל הבחירות.

כאמור, האירוע התרחש כאשר נתניהו שהה במסעדת אווז הזהב במתחם ביג בעיר. ברגע שהגיעה הידיעה על השיגור, המאבטחים שלו שלפו אותו מהמסעדה ישר לרכבו. הרקטה נפלה בשטח פתוח בסמוך לעיר ולא גרמה לנזק או נפגעים. דובר צה"ל מסר: "ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל".

בעקבות הנפילה בשטח הפתוח, לא היה צורך באזעקה ולא ביירוט. כזכור, הירי האחרון מרצועת עזה אל עבר הדרום היה לפני כשלושה חודשים. כמו כן, בעזה דווח על פינוי מפקדות של החמאס ששוהות בגבול עם ישראל.

בתוך כך, עצר שר הבטחון בני גנץ את ההמרצות הטלפוניות שקיים במטה המפלגה וערך התייעצות ביטחונית. גדעון סער מתח ביקורת חריפה על נתניהו, וכתב בטוויטר כי "במערכת הבחירות של 2009 הבטיח נתניהו למוטט את שלטון החמאס בעזה. עכשיו הוא נתן לחמאס חיסונים. פלא שהם עושים מאיתנו צחוק?".

גם נפתלי בנט, יו"ר ימינה, תקף את נתניהו בחשבון הטוויטר שלו וצייץ כי "ביבי חלש מול חמאס. הלוואי שנתניהו היה נלחם בחמאס כמו שהוא נלחם בי. חמאס צוחק על חולשת נתניהו. ירו רקטת גראד ליד באר שבע בזמן שביבי ביקר שם"

כזכור, במערכת הבחירות בשנת 2019, נורתה רקטה מרצועת עזה לעבר אשקלון בזמן שראש הממשלה, בנימין נתניהו, שהה בעיר יחד עם רעייתו, שרה, בכנס בחירות לקראת הפריימריז לראשות המפלגה שיתקיימו מחר, ופונה למרחב מוגן על ידי מאבטחי השב"כ, בעת שנאם לפעילים שהגיעו לתמוך בו.