מאז שעות הבוקר התקבלו עשרות דיווחים ותלונות על חשדות לזיוף או התחזות לאחר בהליך ההצבעה במוקדים שונים ברחבי הארץ, זאת לאחר שמצביעים/ות הגיעו לקלפי וגילו כי שמם נמחק מרשימת המצביעים כי כבר הצביעו לכאורה, על אף שלדבריהם לא עשו כן. במקרים בהם לא היה מדובר בטעות אנוש ברישום, נגבתה תלונה, בין היתר ע״י צוותי הונאה משטרתיים מיוחדים הפועלים במחוזות השונים. 

במשטרה מציינים כי בשעות אחה״צ התקבל דיווח על חשד למרמה וזיוף בקלפי בבית ספר בירושלים. שני חשודים, מחברי הוועדה במקום, עוכבו לחקירה בחשד לשיבוש מהלך הבחירות התקין וזיוף, זאת לאחר שעפ״י החשד השחיתו במזיד מעטפות בחירות באותו קלפי. 

בהמשך הערב התקבל דיווח בתל אביב אודות נערים שעל פי החשד ריססו לעבר רכב עם שלט תעמולה גז פלפל. מיד לאחר מכן נמלטו הנערים והמשטרה פתחה בחקירה. 

המשטרה פעלה במהלך כל יום הבחירות בתיאום מלא ובשיתוף פעולה עם ועדת הבחירות המרכזית של הכנסת, לצורך טיפול מיידי ומיטבי בכל דיווח או תלונה המצריכים התערבות משטרתית בעקבות אירועים חריגים הנוגעים להליך הבחירות. 

בתוך כך, מפכ״ל המשטרה רנ״צ יעקב שבתאי הגיע בשעות הערב כשעה לפני סגירת הקלפיות  למשל״ט ועדת הבחירות המרכזית בכנסת ונפגש עם יו״ר ועדת הבחירות המרכזית שופט בימ״ש העליון עוזי פוגלמן, ומנכ״לית ועדת הבחירות עו״ד אורלי עדס, בליווי סמפכ״ל המשטרה וקצינים נוספים.

יו״ר ועדת הבחירות המרכזית, שופט בימ״ש העליון עוזי פוגלמן אמר: ״אני רוצה לשבח את הפעילות העצומה שנעשתה ע״י משטרת ישראל בתיאום עם ועדת הבחירות בהיקפים חסרי תקדים, שהביאו היום לפריסה גדולה של אנשי המשטרה. פעילות זו הניבה בחירות שעומדים בסטנדרטים ראויים, הן ברמה של שמירה על ביטחון הציבור והן ברמה של שמירה על שלום הציבור, הסדר הציבורי וטוהר הבחירות, נושאים חשובים עליהם אנו שמים דגש במערכות הבחירות האחרונות״.

מפכ״ל המשטרה רנ״צ יעקב שבתאי אמר: ״מבחינה דמוקרטית הצלחנו לאפשר לכל אזרח במדינת ישראל, גם למבודדים ולחולים, לממש את זכות ההצבעה. מהסיורים שלי בשטח הכל עובד כמו שצריך. רואים את המפקחים, רואים את הסדרנים ורואים את כוחות השיטור שפועלים בקו הקדמי להבטיח את הליך הבחירות התקין״.