יו''ר מפלגת כחול לבן, שר הביטחון בני גנץ, נאם הלילה (בין שלישי לרביעי), לאחר שמדגמי המנדטים בבחירות לכנסת ה-24, צפו כי יקבל 7 מנדטים. שר הביטחון אמר כי עדיין צריך לחכות לתוצאות האמת ולכן "יש להיזהר, זה לא תם ולא נשלם". בנוסף, הוא בחר לתקוף את שותפיו לגוש להחלפת ראש הממשלה בנימין נתניהו וטען כי הם פעלו בחוסר אחריות לאורך הקמפיין.

גנץ פתח את נאומו ואמר כי "תמיד התגייסתי ותמיד אתגייס לשרת את ישראל. תמיד נשים את המדינה לפני הכל.  שירתי בצה''ל כמעט 40 שנה, ובשנתיים האחרונות אני משרת את המדינה יחד אתכם בשדה הפוליטי. כשאתה עובד את המדינה ונלחם עבורה, אתה לא שומע את רעשי הרקע, אתה לא מריח את הטינופת ואתה לא עוסק בטפל. היו מי שהספידו וסיכמו, אני בחרתי, אנחנו בחרנו להילחם".

"אני כאן להמשיך ולשרת את מדינת ישראל וביחד איתכם להיות חלק מההנהגה שלה", הוא הוסיף וטען כי כחול לבן "תמשיך לעשות הכל כדי להגן על הדמוקרטיה, לשמור על הביטחון, לתרום לשיקום הכלכלה, הבריאות והחינוך ולהוביל לשלום פנימי בתוכנו, כדי שנהיה חזקים מול אויבנו. כמו שכתבתי בכותל היום את המשפט שהוא כבר מזמן לא סוד, 'הבה שלום עלינו ועשה שלום בתוכנו".

"בלילה זה אני מבקש להודות קודם כל למאות אלפי המצביעים שנתנו את קולם בדרך הממלכתית של כחול לבן. להודות לכל אלו שלא חדלו להאמין לרגע, לכם, שנאבקתם איתי בשוחות כנגד רוחות רעות מתוך הממשלה ולצערי גם משותפים פוטנציאלים בגוש שפעלו בצורה חסרת אחריות שאני מקווה שלא תביא להמשך שלטון נתניהו", סיכם גנץ.